بعضی‌ها باور دارن خوش استایل بودن با لباس‌های تابستانه راحت‌تر از خوش استایل بودن در زمستانه، چون هم رنگ‌های تابستانه جور واجور‌تر هستن و هم لازم نیس واسه گرم موندن لباس‌های کلفتی پوشید که ممکنه باعث تغییر استایل شه.
اگه شمام اینطور فکر می‌کنین، بهتره این طرز فکر رو عوض کنین؛ چون با داشتن مواد لازم واسه استایل خاص مردونه در زمستون، مثل هر فصل دیگری خوشتیپ میشین!

کاپشن رو ملاک بذارین

واسه اینکه بتونین در زمستون هم خوش استایل باشین، بهتره یه لباس رو به عنوان لباس ملاک بذارین؛ پیشنهاد ما اینه که ارزشمندترین یا گرانترین لباس رو به عنوان معیارتان بذارین و بعد به دنباله کردن بقیه اجزایه لباس‌هاتون با اون برید. مثلا داشتن یه کاپشن گرم مردونه یا یه پالتوی شیک جزو چیزای مهم خرید شماس و از اونجایی که بیشتر وقتا قیمت این لباس‌ها زیاده، بهتره سراغ رنگ‌هایی برید که خنثی هستن و بقیه رنگ‌ها به اون‌ها می‌آیند. مثلا سرمه‌ای، نوک مدادی و خاکی سه نمونه از بهترین رنگ‌ها واسه پالتو و کاپشن زمستانه شمان و به بیشتر تناژهای رنگ پوست می‌آیند.

انتخاب مهم بلوز

قدم دوم خرید بلوزه؛ انتخاب بلوز بافتنی نازک اما گرم در رنگ‌ها و طرح‌های زیاد یکی از برگ برنده‌های شما واسه داشتن بهترین استایل زمستانیه. واقعا بلوز یا پلیور شما از مهم‌ترین بخش‌های استایلتان هستن که خیلی به چشم می‌آیند؛ پس هر چقدر تنوع بیشتری به اون‌ها بدین، استایلتان جور واجور‌تر به نظر میاد. پیشنهاد ما اینه که این گزینه رو از بین تیشرتای آستین بلند مردونه با بهترین مارک انتخاب کنین تا بلوزتون خاص و منحصر به فرد باشه.

قدم بعدی رو با شلوار وردارین!

بعد از انتخاب یکی از پر هزینه‌ترین بخش‌های استایلتان؛ یعنی کاپشن، سراغ انتخاب شلوار برید. معمولا داشتن یه یا دو شلوار با کیفیت واسه این فصل کافیه؛ یه شلوار جین که تیره و ضخیمه و یه شلوار پشمی که به رنگ پالتوی شما بیاد، گزینه‌های مناسبی هستن، اما قبل از اون باید با قوانین انتخاب شلوار جین متناسب با فرم بدن خود آشنا شید. واقعیت اینه که می‌تونید سه روز هفته رو شلوار جین و کاپشن بپوشید و بقیه هفته شلوار پشمی و پالتو به تن کنین و مشکل خاصی هم ایجاد نشه. مهم اینه که قدم سوم رو جور واجور وردارین.

پیراهن مردونه؛ آری یا نه؟

مدل لباس زمستونی مردونه

یکی از گزینه‌هایی که وجود در اون در کمد زمستانه واسه خیلی از مردان سواله؛ پیراهن مردونه س. خیلی از آقایون می‌پرسند حالا که قراره شکلای جور واجور و اقسام پلیورهای جور واجور رو به کمدمون اضافه کنیم؛ لازمه پیراهن مردونه هم داشته باشیم؟ صرف نخی و نازک بودن پیراهن مردونه معنیش این نیس که در زمستون نمی‌تونید ازش استفاده کنین؛ این پیراهن می‌تونه به تنهایی زیر بارانی بلندتون قرار بگیره یا زیر پلیورتان پوشیده شه.
خیلی از مردان باسلیقه رنگ پیراهنشان رو با رنگ پلیوره می‌کنن تا بتوننه متنوعی بسازن؛ این گزینه وقتی در دسترس شمام هست که پلیورتان یقه اسکی نباشه. پوشیدن پیراهن زیر پیراهن‌های یقه گرد و یقه هفت مجازه و قاعدتا زیر پلیور یقه اسکی دیده نمیشه!

کلاهی واسه گرم شدن در زمستون

وظیفه اول شال و کلاه در زمستون گرم نگه داشتن سر و گردن شماس؛ اما این تنها وظیفه نیس؛ بلکه خوش استایل کردن شما باید به عنوان هدف تکمیل کننده در نظر گرفته شه.
پس قبل از خرید نگاهی به بهترین کلاه های بافتنی مردونه واسه زمستون بندازین و اگه س شال و کلاه نمی‌خرید، شال گردنی مناسب رو واسه کلاهتان در نظر بگیرین.

نکته بعدی توجه به کلاه مناسب واسه فرم صورتتانه. یادتون باشه هر فرم کلاه زمستانه‌ای به صورت شما نمی‌آید؛ پس حتما فرم مناسبتان رو قبل از خرید شناسایی کنین تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

بهترین کفش واسه برف نوردی

گزینه بعدی که باید خرید اونو مورد به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین؛ کفش مناسب واسه فصل زمستانه. در زمستون دیگه نمی‌تونید کتانی‌های پارچه‌ای یا کفش‌های ورزشی با روش مش بپوشید، چون هم سرد هستن و هم با هر بارش برف و بارانی پاهاتون خیس می شن؛ عوضش سراغ کفش‌های توکرکی با روش‌های سخت برید. نیم‌بوت‌ها بیشتر بهترین گزینه‌ها واسه زمستون هستن. در مورد کفش‌های زمستون علاوه بر روش به کف کفش دقت کنین. خیلی با اهمیته که کف کفش عاج داشته باشه تا امنیتتان رو در روزای بارانی و برفی جفت و جور کنه.

گرم نگه داشتن پاها

تا همین چند سال پیش جوراب فقط به عنوان تیکه پارچه‌ای شناخته می‌شد که پاها رو گرم نگه می‌داشت یا پوشیدن کفش رو راحت‌تر می‌کرد؛ این روزا اما دنیای جوراب‌ها واسه خودشون حسابی سر و صدا به پا کرده‌ان. شکلای جور واجور و اقسام جوراب‌های رنگارنگ با طرح‌های باحال و حتی جوراب‌های تا به تا وارد دنیای مد شده‌ان تا به بخش جالبی از این صنعت تبدیل شن. این جوراب‌ها سن و سال نمی‌شناسن و چون بخش نیمه پنهونی از استایل هستن، طرفداران زیادی پیدا کرده‌ان. پیشنهاد ما اینه که واسه خرید جوراب زمستانه علاوه بر اینکه به گرم و کلفت بودن اون توجه دارین؛ طرح‌هایی رو به کشوی لباس‌هاتون اضافه کنین که از دیدنشون لذت می‌برید. هیچ عیبی نداره اگه بین پنج جوراب‌های رسمی شما، یه جفت جوراب آبی کاربنی با آرم بتمن هم دیده شه.

دست‌ها رو یادتون نره

همونجوریکه تموم اجزایی که تا اینجا واسه استایلتان جفت و جور کرده‌اید، با هم هماهنگی دارن؛ دستکش هم باید به بقیه لباس‌هاتون بیاد. پس فکر نکنین چون اندازه دستکش‌ها کوچکه، خیلی به چشم نمی‌آید؛ کافیه یکی از دوستانتون رو در خیابون ببینین و بخواین فوری با اون دست بدین. در این شرایط حتما توجه اون به دستکش‌هاتون هم جلب می شه.

هودی و درس واسه جوون‌ترها

هودی و درس لباس‌های زمستانه گرمی هستن که بیشتر به دلیل داشتن رنگ‌های تند و مدل‌های خاص واسه جوون‌ترها مناسب‌تر هستن. با اینحال اگه بقیه هم بخوان از این لباس‌ها استفاده کنن، می‌تونن مدل‌های ساده‌تر با رنگ‌هایی مثل طوسی رو انتخاب کنن و از پوشیدن این لباس زمستانه لذت ببرن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   رژیم غذایی ۷ روزه برای آقایان؛ پروتئین میل کنید و تنها در ۴ هفته لاغر شوید [روز اول]