۲. بیف استروگانف

این یک غذای سنتی روسی است که از تکه های فیله گوشت گاو تفت داده شده با نوعی خامه ترش که در اروپای مرکزی و شرقی معروف است به نام اسمتانا. معمولاً گوشت را قبل از تفت دادن در کره به صورت مکعبی برش می دهند و با نمک و فلفل دلمه ای مزه دار می کنند. بیف استروگانف شامل روکس (سس) است که با خردل، آب گوشت گاو و یک حبه کوچک خامه ترش درست می شود.

به طور معمول، پیشکی ها با آرد، آب، مخمر، شکر، تخم مرغ، کره و پودر قند درست می شوند. گاهی اوقات آنها را به صورت ساده سرو می کنند، اما می توان آنها را با شکر نیز پوشاند. از آنجایی که pyshki بسیار ارزان هستند، تقریباً هر کسی که روحیه آن را دارد برای یک صبحانه تازه می تواند روزانه بخورد.

آیا از همان مواد غذایی قدیمی خسته شده اید؟ چیزی متفاوت و خلاقانه را امتحان کنید. وقتی پنکیک های خوشمزه درست می کنید، فرصت ها پایانی ندارند. یکی از آشناترین پنکیک های خوش طعم، پنکیک سیب زمینی است، اما به همین جا بسنده نکنید. یک پنکیک سیب زمینی شیرین یا پنکیک کدو سبز را برای طعم عالی اما بدون شکری که یک پنکیک معمولی فراهم می کند، امتحان کنید. یک ایده عالی برای ناهار، مخصوصا برای بچه ها، پنکیک پیتزا است. موادی مانند پپرونی، سبزیجات یا سایر موارد دلخواه را اضافه کنید تا خودتان آن را درست کنید.

ایده

Rassolnik یک سوپ روسی حاوی خیار شور، جو مروارید و گوشت گاو یا گوشت خوک است. قدمت این غذا حداقل به قرن پانزدهم برمی گردد و در ابتدا کایلا نام داشت و با ماهی درست می شد. این سوپ خوشمزه بخشی از غذاهای شوروی شد و هنوز هم در اوکراین و بلاروس یک غذای بسیار محبوب است.

مواد اتصال دهنده مانند تخم مرغ یا سس سیب نیز اغلب با سیر یا پیاز رنده شده و چاشنی طعم دار می شوند. پنکیک های سیب زمینی را می توان با چاشنی های مختلف، از مرزه (مانند خامه ترش یا پنیر دلمه) گرفته تا شیرینی (مانند سس سیب یا شکر) و یا به صورت ساده سرو کرد.

استرلت در شامپاین ترکیبی نفیس و پیچیده از استرلت، نوعی ماهیان خاویاری است که در رودخانه ولگا یافت می شود و به عنوان منبع خاویار ارزش دارد و شامپاین فرانسوی. شامپاین پس از تهاجم فرانسه در سال ۱۸۱۲ در روسیه بسیار محبوب شد. سرآشپزهای روسی این غذا را درست کردند.  خوردن این غذا در اصل به دلیل وجود مواد گران قیمت در تهیه آن نشانه ثروت بود.

مرغ کیف معمولاً با استخوانی که در آن است سرو می شود، استخوان به صورت تزئینی پوشانده می شود. امروزه می توانید مرغ کیف را در نسخه بدون استخوان نیز پیدا کنید، که باعث می شود بریدن و خوردن آن را بسیار آسان تر کند. در برخی از دستور العمل های آمریکایی کره با پنیر آبی جایگزین می شود. و یک نوع رایج در لهستان شامل پر شدن مرغ با قارچ سفید گوشتی و پنیر یا فقط پنیر به جای کره است.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

استون مارتین والکری پرو معرفی شد؛ بازتعریف مهندسی خودرو – فناوری

۹. بلینی

این غذا نوعی پنکیک است که در آشپزی روسی و اوکراینی بسیار محبوب است. بلینی که به آن بلینی نیز می گویند، معمولاً از گندم تهیه می شود، اگرچه در برخی از انواع آن از آرد گندم سیاه در هنگام آماده سازی استفاده می شود. این پنکیک ها اغلب در وعده های غذایی همراه با چاشنی هایی مانند کره، خاویار، tvorog و smetana سرو می شوند. Tvorog نوعی پنیر است در حالی که smetana نوعی خامه ترش است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   آزمون پرومتریک چیست؟ هرآنچه در مورد آزمون پرومتریک باید بدانید

این کوفته های روسی با خمیر بدون خمیر درست می شوند و شبیه پیروگیس ها هستند که بومی لهستان، ایتالیا و اسرائیل هستند. بسته بندی بیرونی خمیر معمولاً بسیار نازک است و فیل داخل کوفته را احاطه می کند. انواع مختلفی از مواد پرکننده وجود دارد که می توان در پلمنی و وارنیکی مانند گوشت چرخ کرده مانند گوشت گاو، گوشت خوک، بوقلمون یا مرغ استفاده کرد. آنها همچنین معمولاً با خامه ترش یا سس تند سرو می شوند.

سالاد الیور غذایی است که در روسیه یافت می شود اما در کشورهای دیگر پس از فروپاشی شوروی مانند ترکیه، اسرائیل، ایران، مغولستان و در سراسر آمریکای لاتین نیز رایج است. بسیاری از کشورها از این سالاد به عنوان سالاد روسی یاد می کنند. یک نوع وجود دارد که به آن سالاد استولیچنی می گویند و همچنین یک غذای محبوب است.

در اصل، کلم و گوشت مانند گوشت گاو، مرغ یا خوک به طور جداگانه پخته می شد و خامه اسمتانا بعداً به عنوان چاشنی اضافه می شد. این سوپ از قرن نهم میلادی شناخته شده است و به مرور زمان مواد تشکیل دهنده آن تغییر کرده است، به طوری که امروزه آرد را مدام به غذا اضافه نمی کنند و ادویه ها را با برگ بو و فلفل منبسط می کنند و گاهی اوقات گوشت را جایگزین می کنند.

پیراشکی ها یک میان وعده محبوب خیابانی هستند و پیراشکی ها به طور سنتی خوش طعم هستند و با گوشت، ماهی، پنیر یا سبزیجات پر می شوند، انواع شیرینی از جمله مربا و میوه نیز موجود است. همچنین می توانید آنها را با میوه، پوره سیب زمینی، گوشت یا پنیر درست کنید. پیراشکی یکی از محبوب ترین غذاهای روسی است.

۱۴. سولیانکا

سبزیجات معمولاً گوجه فرنگی، پیاز، زیتون و کلم هستند. سوپ معمولاً با قاچ های لیمو در کناره سرو می شود، اما در طول فرآیند پخت با آب لیمو نیز طعم دار می شود. اگر از گوشت استفاده می شود، معمولاً گوشت گاو، خوک یا مرغ است. سولیانکا یک سوپ بسیار غلیظ است که تقریباً شبیه خورش است.

بیشتر ماهی قزل آلا دودی دودی سرد است، معمولاً در دمای ۳۷ درجه سانتیگراد (۹۹ درجه فارنهایت). دود سرد ماهی را پخته نمی کند و در نتیجه بافتی لطیف ایجاد می کند. در حالی که دود داغ ماهی قزل آلا را “پخته” می کند و آن را کمتر مرطوب و سفت تر می کند و طعم لطیف کمتری دارد.ممکن است مانند ماهی سالمون دودی سرد یا همراه با سالاد یا پاستا سرو شود. ضروری است که ماهی قزل آلا به اندازه کافی در آب نمک خوابانده شود.

 

15 غذای محلی پترزبورگ