شاید اگر در حوزه ی کشاورزی و باغداری ، فعالیت داشته باشید ، برای شما هم این سوال پیش آمد که نهال گردو پیوندی ، به چه معنا می شود و چرا نیاز دارید خریداران نهال گردو < /strong> ، به آن افزایش یافته است.

ما در این مقاله به کمک نهالستان آریا نهال ؛ به برسی نهال گردو پیوندی پرداخته و مهمترین ارقام آن را معرفی کرد. پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چرا خرید نهال گردو پیوندی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است:

نهال گردو ، پرورش دلار بر روی شاخه های سبز می شود. این جمله به ارزش بالای سود درخت گردو پیوندی اشاره دارد. بهترین نهال گردو قطعا شما بهترین محصول گردوی برداشتن تان نزدیک تر می کند. همانطور که گفته شد ، انتخاب بهترین نهال گردو از بین انواع اقلام نهال گردو کاملا بستگی به شرایط شما دارد.

این به آن معناست که در هر منطقه از آب و هوای ایران ، یک رقم را می توانم جهت خرید بهترین نهال گردو نام برد . خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد ، پس در ادامه به کمک آریا نهال ، به معرفی بهترین رقم های گردوی پیوندی می پردازیم.

تعریف نهال گردو پیوندی:

شاید از اسم پیوند ، به یاد انواع عضو پیوند افتاده باشید که در مورد درختان هم به همین معنا می باشید. نهال هایی که از ابتدا از بذر ، کاشت و پرورش داده می شوند ، به نهال های بذری معروف می شوند.

نهال های گردو پیوندی ، به علت آنکه با یک تکه چوب که می توانید پایه بسیار عالی و با کیفیت داشته باشید ، از رقم های عادی تبدیل به رقم های بسیار تجاری و پرسود شود.

پیوند نهال گردو به چه صورتی انجام می شود:

پیوندهای درختان گردو از انواع روشهای تغییر تبلت می کند.از رایج ترین و بهترین پیوندهای گردو می توان به:

  1. پیوند وصله ای گردو
  2. پیوند شکمی نهال گردو
  3. پیوند امگا
  4. و در انتها پیوند اسکنه ی درخت گردو اشاره کرد.

مزایای خرید نهال گردو پیوندی نسبت به گردو بذری:

نهال گردو بذری آیا باردهی ثابتی ندارد ، یعنی در یک سال ممکن است باردهی مناسب و در سال دیگر همان درخت گردو ، باردهی کمی داشته باشد ، از این جهت است که باغداران دارند را سردرگم می کند که نکند گیاه گردو دچار بیماری شده است ، اما در برخی از موارد متوجه شده اید که پایه آن نهال درخت گردو ، می شویم.

مورد بعدی مقدار باردهی درخت گردو می شود. در درختان گردو پیوندی ، باردهی حداقل دو تا سه برابر نهال های پایه بذری می تواند باشد ، همچنین نهال های گردو پیوندی ، به هیچ عنوان تغییر جنسیت نمی دهد که از این میزان قدرت باردهی به طور معمول حفظ خواهد شد.

مهندسین آریا نهال هم با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی باغداری ، کشاورزی و تحقیقات علمی ، آماده ی رساندن بهترین نهال ها به شما عزیزان هستیم. همچنین امیدواریم از لیست نهال؛ ما به خوبی می بینیم ، چرا ارقام نهالی که در این لیست موجود است ، با کمترین قیمت نهال ، مهیا شده اند تا سهیم کوچک در جهت سودآوری .بزرگ برای شما تهیه سازیم

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی یکی از پراستفاده‌ترین انواع باتری قلمی و موارد استفاده از آن

مشاهده ی لیست خرید نهال میوه :

انواع بهترین نهال میوه را در لینک بالا مشاهده کنید.

ارقام محبوب گردو پیوندی چه می شود:

از بهترین نهال گردو پیوندی ، می توانم به رقم های هم ایرانی و هم خارجی اشاره کنم. نهال های جز بهترین رقم های گردو می شوند که باردهی و عمرکرد مناسبی در سال های گذشته داشته اند.

نهال گردو چندلر پیوندی:

این نهال گردو چندلر پیوندی ؛ یکی از بهترین رقم های معروف در سراسر جهان می تواند باشد که باردهی فوق العاده از خود به نمایش می گذرد. آب و هوا یا اصطلاحا ارتفاع از سطح دریایی که این نهال گردو طلب می کند ، در حدود 700 الی 1500 متری از سطح دریا می شود.

نهال گردو فرنور پیوندی:

نهال گردو فرنور پیوندی ؛ از نظر اصالت به کشور فرانسه بر می شود. این نوع گردو را با قدرت بسیار بالا به سرما می شناسند. این گیاه معمولاً فصل بهار را برای جوان زدن انتخاب می کند. از ارقام بسیار قوی گردو شد که در ارتفاعاتی از 1800 تا 2400 متر توصیه می شد احداث باغ گردو صورت وصل شود.

نهال گردو ژنوتیپ برتر پیوندی:

نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا ؛ یکی از گردوهای بومی ایران می شود که طی اصلاحات ژنتیکی به روی آن صورت گرفته است توانسته در چند سال اخیر بازار بسیار زیادی را جذب کرده است. این گردو مناسب نسبت نسبی گرمسیر تا معتدل می شود و با گذشت 6 الی 8 سال پس از کاشت به باردهی اقتصادی می آید. قیمت نهال گردو این رقم هم نسبت به ارقام دیگر ، مناسب تر من باشد.

سخن پایانی در رابطه با خرید نهال گردو پیوندی:

انتخاب نهالستانی معتبر و مطمئن جهت خرید نهال گردو مانند نهالستان آریا نهال ، بسیار مهم می باشد که پس از فروش نهال گردو ؛ خدمات مانند ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت نهال ، اهمیت بیشتری پیدا کنم.

نهالستان آریا نهال بزرگترین مرکز تولید کننده و تولید کننده ی انواع ارقام نهال جهت کاشت و پرورش فضای سبز در ایران و خاورمیانه / مشاوره جهت احداث باغ را می توان از مجموعه خدمات این نهالستان انتظار داشت.

وب سایت: ariyanahal.ir

پست الکترونیک: info@ariyanahal.ir

شماره تماس ها: ۰۹۱۴۳۳۳۶۰۲۴ /۰۹۱۹۴۰۸۹۲۳۲ مهندس حسین زاده

آدرس: آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به پلیس راه ، روبروی نیروگاه برق