خرید گردو اینترنتی؛ مقوی ترین مغز دانه خوراکی!

خرید گردو : گردو دانه بزرگ خوراکی چروکیده از یک درخت بزرگ و تنومندی است که از دو نیمه تشکیل شده است؛ که در یک پوست سخت محصور در یک میوه سبز می باشد. گردو، مغز خوراکی یک شفت بوده که درون یک پوست سخت پنهان شده است.

منشا درخت گردو ایران است و به همین دلیل در کشورهای غربی با عنوان  Persian Walnut  شناخته می‌شود. این میوه، یکی از مغزهایی است که از فواید و خواص شگفت انگیزی برای سلامتی و پوست و مو بهره مند می باشد، در ادامه در فروشگاه اینترنتی نوگردکان درباره خواص، شیوه خرید و نگهداری، عوارض و مضرات گردو آگاه میشوید.

خرید مغز گردو ایرانی از سایت نوگردکان با کبفیت عالی و قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم

گردو، علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، دارای خواص معجزه آسایی نیز می باشد. این آجیل سرشار از چربی های ضروری و مفید، آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین ها، مواد معدنی؛ پروتئین و فیبر است. خواص این مغزه پرخاصیت، بسیار بسیار بیشتر از آن است که در این قسمت از آجیل و خشکبار هفت مغز، به آن بپردازیم. اما نگاهی به چند مورد از مهم ترین خواص این آجیل جادویی، قطعا خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در رابطه با فواید آن برای کبد، پوست و مو و … بدست آورید.

 

قیمت گردو چقدر است؟

گردو دارای انواع مختلفی مانند: گردوی کاغذی، تویسرکانی، سوزنی، سنگی و … دارد که قیمت هر کدام از آنها متفاوت می باشد و هر یک بازار و مشتریان مخصوص به خود را دارد. متغیرهای زیادی مثل کاغذی بودن پوست گردو، حمل و نقل، نوع و میزان کیفیت، گردو بدون پوست، بر روی هزینه گردو تاثیر گذار است؛ که شما باید متناسب با نیاز خودتان هر کدام از آنها را خریداری کنید. بهترین راه برای اطلاع از قیمت روز گردو، سایت هفت مغز می باشد. زیرا فروشگاه اینترنتی اجیل و خشکبار هفت مغز سعی دارد تا محصولات خود را به همراه جدیدترین قیمت ها ارائه دهد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   Iran Travel Guide & Tips before traveling

 

خرید و فروش گردو درجه یک

با توجه به نوع مصرف این محصول در بازار و تفاوت مصرف کنندگان انواع مختلفی از آن در بازار عرضه میشود. مغز این محصول برای مصارف خشکبار و خانگی و حتی به صورت صنعتی برای کارخانه های تولید کیک و کلوچه، شیرینی پزی ها و … استفاده میشود. در نظر داشته باشید که قیمت آنها با توجه به درجه کیفیت آنها تعیین میشود. اگر شما هم می خواهید گردو بدون پوست یا به همراه پوست را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید؛ بهترین پیشنهاد به شما این است که در ابتدا محصولات سایت هفت مغز را بررسی کنید و سپس نسبت به خرید گردو تازه و اعلا اقدام کنید.

پیشنهاد امیربهادر حاتمی خرید مغز گردو از سایت نوگردکان می باشد.