پیانوهای دیجیتال راه درازی را پیموده اند. اما آیا این مهم است که بدانید چه نوع پیانویی می خواهید؟ اگر پیانیستی هستید که باید در بسیاری از اجراهای زنده شرکت کنید، یک پیانوی صحنه قابل حمل که می تواند به عنوان کنترلر میدی استفاده شود برای شما مناسب تر است. برای خانه، یک سالن کنسرت یا آموزشگاه موسیقی، یک پیانوی بزرگ یا یک پیانوی دیجیتال باز با بدنه زیبا ممکن است انتخاب مناسبی باشد. پیانو الکترونیک آیا به صداهای دیگری غیر از پیانو نیاز دارید؟ پیانوهای دیجیتال صداهای دیگری مانند پیانو الکتریک، بیس، ویبروفون، هارپسیکورد و درام را نیز به شما می دهند.

پیانوهای دیجیتال را از برندهای معروفی مانند پیانوس یاماها، پیانو رولاند، پیانو کاوائی، مدلز، دیناتون، برگمولر، کاسیو و کورسول خریداری کنید. پس از پرداخت، می توانید پیانو را به صورت آنلاین خریداری کنید. واحد فروش با شما تماس گرفته و پیانو را در اسرع وقت ارسال خواهد کرد. (لازم به ذکر است که هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.)

انواع کلیدی

دارو (دارو)

کنترلرهای صفحه کلید و کنترلرهای صفحه کلید کوچک معمولا دارای کلیدهای سبک تر و سبک تر هستند.

نیمه وزنی

به لطف مکانیزم فنری، با کلیدهای نیمه سنگین، پایداری بیشتری خواهید داشت.

اقدام چکشی

اقدام چکشی

این بخش هنگام نواختن پیانو آکوستیک همان حس را تکرار می کند. این احساس بازی اغلب با افزودن مقاومت بیشتر به حرکات اصلی بازوی اهرمی ایجاد می شود.

کلیدهای درجه بندی شده

این سبک کیبورد شبیه کلیدهای سنگین یک پیانو آکوستیک است، با کلیدهای اکتاو پایین تر در این مدل ها از کلیدهای اکتاو بالاتر سنگین تر است.

 

پیانو به دو دسته اصلی پیانو آکوستیک و پیانو دیجیتال تقسیم می شود و قیمت ها بسته به نوع پیانو متفاوت است.

قیمت پیانو آکوستیک بر اساس مدل، برند، امکانات و ویژگی ها و همچنین ارتفاع، برند، مدل، سال ساخت و غیره متفاوت است.

پیانوهای دیجیتال همانطور که از نامشان پیداست از فناوری دیجیتال برای تولید صداهایی کاملاً متفاوت با پیانوهای مکانیکی یا آکوستیک استفاده شده توسط سیستم فنری و چکشی استفاده می کنند.   yamahairan.ir اگرچه پیانو آکوستیک همیشه طرفداران زیادی داشته است !!! امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پیانو الکترونیکی می تواند صدا منتشر کند و حسی شبیه به نمونه های آکوستیک ایجاد کند.

این پیانو یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال آموزش، انجام بازی، ضبط، استفاده از افکت های مختلف، افزایش افکت های میکس و مسترینگ و موارد دیگر هستند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزه مهدویت در احیاء هویت اسلامی۹۱۵

ارزش و قیمت یک پیانوی دیجیتال بسته به مهارت و کیفیت بازی شما متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال یک نوازنده حرفه ای تر، گزینه های اجرا، کیفیت صفحه کلید بهتر و موارد دیگر هستید، قیمت پیانوی شما متفاوت خواهد بود.

  1. پیانو برقی قابل حمل: همچنین به عنوان برد پیانو دیجیتال شناخته می شود. این پیانو احتمالاً محبوب ترین پیانو دیجیتال است. آنها بدون پایه عرضه می شوند، به اندازه صفحه کلید قابل حمل هستند و در صورت عدم استفاده به راحتی حمل و نگهداری می شوند.
  2. پیانو برقی مبلمان: citythesis.ir پیانوها از جهات مختلف از نظر نوع مبلمان (میز) شبیه پیانوهای آکوستیک هستند که دومین مدل محبوب پیانوهای دیجیتال، صدا، حس کیبورد و ظاهر هستند. مزیت اصلی این مدل پیانو وجود پارتیشن به سبک مبلمان و سه پدال است که حس و ظاهر یک پیانو آکوستیک را القا می کند.

3.

  1. پیانو دیجیتال: این پیانو اصلی ترین نوع پیانو دیجیتال است، بنابراین یک مدل گران قیمت محسوب می شود. پیانوهای دیجیتال شیب دار با عملکرد پیشرفته چکشی و سه کلیدی و طراحی آنها با سیستم صوتی با چندین بلندگو درست مانند یک پیانو آکوستیک متمایز می شوند.
  2. پیانو گرند دیجیتال: این پیانو نسبت به سایر پیانوها قیمت کمتری دارد و گران ترین نوع پیانو دیجیتال است. پیانو الکتریک این پیانوها دارای سیستم صوتی پیشرفته با بلندگوهای بسیار حساس و غنی و همچنین سیستم کوبه ای (چکشی) بسیار دقیقی هستند که نمی توان آن را از یک پیانوی بزرگتر تشخیص داد.
  3. پیانوهای استیج: پیانوهای استیج برای اجراهای زنده طراحی شده اند. این بدان معناست که آنها برای تقلید از پیانوهای آکوستیک طراحی نشده اند، بلکه به عنوان جایگزینی برای استفاده روی صحنه یا استودیو طراحی شده اند. همچنین برای مطابقت با پایه ها، ورودی ها و خروجی های مختلف طراحی شده است. این باعث می شود این ابزار برای تمرین بسیار مناسب باشد.