عطر ایفوریا کلوین کلین زنانه ( Euphoria )

اگر شما هم جز طرفداران عطر و ادکلن هستید، حتما با برند محبوب و معروف کلوین کلاین آشنا هستید. ادکلن کلوین کلاین با نام اختصاری c.k یکی از برندهای برتری است که در سال ۱۹۶۰ در زمینه مد، لباس، اکسسوری و عطر شروع به فعالیت کرده و تا به امروز بهترین‌ها را به ارمغان آورده است. عطر کلوین کلین ایفوریا یکی از خوش رایحه‌ترین و ماندگارترین عطرهای زنانه کلوین کلاین است که در سال 2005 تولید شده است.

نوع عطر                ادوپرفیوم

برند                         کالوین کلین

عطار                       دومنیک روپیون، کارلوس بنایم، لاک دانگ

طبع                        گرم

سال عرضه        2005

گروه بویایی      شرقی گلی

کشور مبدأ                  ایالات متحده

مناسب برای                 بانوان

اسانس اولیه                 انار

اسانس میانی               لاله مردابی، ارکیده

اسانس پایه                 مشک ، کهربا، بنفشه ، چوب ماهون

 

به طور کلی می‌توان نقطه اوج عطر کلوین کلین ایفوریا را در تبلیغات منحصر به فرد با بازی هنرمند محبوب استرلیایی، مارگو رابی، دانست. او با حسی بسیار فوق‌العاده و زیبایی نهایت احساسات یک زن افسونگر و جذابی را که عطر زنانه ایفوریا را تجربه کرده است، به خوبی نشان داده است. همین موضوع سبب شد تا بسیاری از طرفداران این سلبریتی مجذوب این عطر شوند

عطر Euphoria دارای رایحه‌های دلپذیری می‌باشد کافیست این عطر را برای نخستین بار روی تن خود اسپری کنید تا بلافاصله رایحه خوش انار تمام وجودتان را تسخیر کند. پس از آن نت‌های بویایی چون گل ارکیده و نیلوفر آبی جایگزین می‌شود و در انتها با رایحه‌های شرقی چون چوب ماهگونی، مشک، کهربا و گل بنفشه ماندگاری خود را تثبیت می‌کند. ترکیبات میوه‌ای و گل‌های شرقی موجود در عطر زنانه کلوین کلاین ایفوریا ، سبب ماندگاری بسیار بالای این عطر شده است. بین ۵ تا ۸ ساعت به صورت تثبیت شده ماندگاری دارد و میزان پراکندگی رایحه‌های ملایم و شیرین آن بسیار خوب می‌باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   پارس هوای البرز

طراحان این عطر خوشبو بسیار فوق‌العاده و لوکس جز سه عطرساز بسیار معروف به نام‌های دومینیک روپیون ، کارلوس بنیم و لوک دانگ هستند که توانسته‌اند بهترین‌ها را در ادکلن ایفوریا به وجود آورند. رایحه گل بنفشه موجود در این عطر زنانه خوشبو جز برجسته‌ترین رایحه‌های آن است از این رو در ظاهر این عطر نیز از رنگ بنفش استفاده شده تا علاوه بر نمادی از این رایحه نشانه‌ای از لوکس بودن عطر باشد.

برای اطلاع از قیمت عطر کلوین کلاین ایفوریا و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.