در اواخر آگوست سال ۲۰۱۴ برند نام آشنای فرانسوی ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) یک ادوتویلت زنانه با رایحه ی شیرین، تند و گرم به نام بلک اوپیوم (Black Opium) در نسخه ی جدید را معرفی کرد. هدف از تولید این عطر زنانه به چالش کشیدن عطرهای زنانه موجود در بازار عطر و ادکلن بود.

عطر بلک اوپیوم ( Black Opium ) از برند ایو سن لوران دارای رایحه ی شیرین و تند است و خانم های شیک پوشی که علاقه ی زیادی به عطر های تند دارند می توانند از عطر بلک اوپیوم زنانه در مجالس و مهمانی ها استفاده کنند. در تمام مدتی که از عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم استفاده می کنید بوی قهوه، مرکبات و چوب را احساس خواهید کرد. زمانی که این عطر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی انگور سیاه، گلابی،پرتقال سبز و مرکبات خواهید شد. این ترکیب میوه ای و مرکباتی، حس شادی و انرژی را در شما به وجود میاورند. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی گل یاسمین، چای، شکوفه های پرتقال و قهوه جای نت های اولیه را می گیرند. ترکیب این نت ها موجب افزایش تمرکز و انرژی مثبت در شما می شود. در آخر هم نت های مشک و چوب جایگزین نت های میانی می شوند. استشمام این ترکیب چوبی و طبیعی، تمرکز را به شما هدیه می دهد.

نوع عطر ادوپرفیوم

برند               ایو سن لورن

عطار             ناتالی لارسن، الیور کرسپ، هونورین بلانک، مری سالمگنه

طبع              گرم

این نوشته را هم از دست ندهید :   قیمت بوتاکس

سال عرضه        2014

گروه بویایی           شرقی وانیلی

کشور مبدأ            فرانسه

مناسب برای          بانوان

اسانس اولیه          شکوفه پرتقال ، فلفل صورتی ، گلابی

اسانس میانی         یاس، شیرین بیان ، قهوه

اسانس پایه          وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب کشمیر

بطری ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم به عنوان نسخه‌های آخر مجموعه اوپیوم طراحی شده است. بطری تیره و با تزیینات پولک که به آن ظاهری گلم راک می‌دهد. برند ایو سن لوران برای اینکه عطرهای باکیفیت تولید کند، همیشه سعی کرده است با عطرسازهای مشهور و کاربلد همکاری داشته باشد. عطر بلک اوپیوم را عطارهای کاربلد و مشهور به نام های الیور کرسپ (Oliver Cresp)، ناتالی لارسن (Nathalie Larson)، ماری سالامانی (Marie Salamange) و اونورین بلان (Honorine Blanc) طراحی و تولید کرده اند.

برای اطلاع از  قیمت ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم  و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.