ایالات متحده News and World Report آخرین رتبه بندی خود را منتشر کرد که این بار هدف بهترین مشاغل سال 2013. آنها به مشاغل با نگاهی به کسانی که فرصت های شغلی کلی، حقوق خوب، تعادل قابل کنترل بین کار و زندگی و امنیت شغلی را ارائه می دهند، نگاه کردند. دندانپزشک در بین 100 شغل مختلف در رتبه اول قرار گرفت تا در لیست قرار گیرد. نزدیک به پشت در نقطه شماره 10، بهداشت دندان بود.

از بسیاری جهات، من چندان شگفت زده نیستم. من احساس خوشبختی می کنم که هر روز سر کار می روم و این فرصت را دارم که کاری را که انجام می دهم انجام دهم. دندانپزشکی ترکیبی منحصر به فرد از مراقبت های بهداشتی، علم و هنر است. ما در مطب خود تجهیزات پیشرفته ای داریم که به ما امکان می دهد دندانپزشکی بهتری انجام دهیم و از انجام آن لذت ببریم. من همچنین با کارکنانی عالی و گروهی شگفت‌انگیز از بیماران جامعه‌ام کار می‌کنم.

بعلاوه، من خوش شانس هستم که برنامه نسبتاً منظمی دارم. من دوستان زیادی در سایر مشاغل دارم که مجبورند تمام هفته را به مسافرت بروند و آنها را از خانواده خود دور نگه دارند. دیگران در شهر می مانند، اما بیش از 60 ساعت در هفته در محل کار خود ثبت نام می کنند.

یکی از سخت‌ترین چیزها در مورد صاحب کسب‌وکار، پدر، شوهر و غیره بودن، تلاش برای یافتن تعادل با همه چیز است. سخت است که مطمئن شوید به اندازه کافی برای پیشبرد حرفه خود کار می کنید، اما نه آنقدر که بچه های خود را در حال رشد از دست بدهید. دندانپزشکی یک تجارت نادر است که چنین تعادلی را امکان پذیر می کند. هیچ کس به اندازه دکتر مارک هیمن که بچه هایش بزرگ شده اند و از خانه خارج شده اند، اهمیت این موضوع را برای من روشن نکرده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خدمات آموزشی در بانک فایل پژوهشی معلمان

دندانپزشکی به ما این فرصت را می‌دهد که برنامه‌ریزی کنیم و اجراهای تصادفی کریسمس، بازی‌های فوتبال و رسیتال‌ها را از دست ندهیم. این واقعا یک حرفه عالی است و شایسته قرار گرفتن در رتبه اول در این لیست است.

جالب است توجه داشته باشید که 10 شغل برتر در این گزارش همگی یا مربوط به مراقبت های بهداشتی و یا مرتبط با فناوری اطلاعات کامپیوتر بودند. در واقع، تنها دو نفر از 20 نفر برتر خارج از این عرصه ها بودند. دستیاران دندانپزشکی نیز در بین 100 نفر برتر قرار گرفتند، اما تنها در رتبه 46 قرار گرفتند.

منبع: https://abdarya.ir/اهمیت-طراحی-در-کلینیک-دندانپزشکی/