برای خرید لوازم خانگی جدید همیشه فرصت هست؛ اما آیا همیشه هزینه این خرید نیز مهیاست؟ با توجه به شرایط اقتصادی حاکم باید بگوییم که معمولا ایرانی‌ها اهل انتخاب‌های نادرست و هدر دادن پول نیستند. یکی از روش‌های پس انداز و صرفه جویی در هزینه‌ها، همین انتخاب تعمیرات لوازم و کالاهای اساسی منزل مانند یخچال، اجاق گاز، لباسشوی، ظرفشویی و… به جای خرید مجدد این کالاها می‌باشد. از جمله لوازم کاربردی موجود در آشپزخانه می‌توان به فر اشاره کرد.

خانم‌های امروزی با توجه به دسترسی راحت به منابع اطلاعاتی در زمینه انواع دستورهای آشپزی، شیرینی‌پزی و کیک پزی در شبکه‌های اجتماعی، به نوعی به خودکفایی رسیده‌اند. از این رو خرابی فر آشپزخانه عملا دردسرهای بزرگی را برایشان درست خواهد کرد.

آریستون یکی از سازندگان لوازم خانگی مستقر در ایتالیا است که به دلیل طراحی‌های ابتکاری، کیفیت تولیدات و مدرن بودن محصولاتش شهرت جهانی دارد. از جمله کالاهایی که از این برند بسیار فروخته شده است؛ می‌توان به انواع مدل‌های فر توکار و روکار آن اشاره کرد. بنابراین تعمیر فر آریستون در ایران جزو یکی از خدمات قابل عرضه توسط نمایندگی‌ها و مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان این کالاها است. به منظور افزایش آگاهی و رفع نگرانی مصرف کنندگان این محصول، در ادامه به شرح برخی از ایرادات متداول در انواع این دستگاه می‌پردازیم که در مواردی از آنها مراجعه تکنسین خبره برای رفع ایراد و تعمیر فر آریستون الزامی ‌می‌باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها