با HeadSpin بینش عمیق تری در مورد عملکرد برنامه خود دریافت کنید

اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل هستید، همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد برنامه خود هستید. شما می خواهید مطمئن شوید که کاربران شما تجربه مثبتی دارند و آنها مدام برمی گردند. به همین دلیل استفاده از ابزاری مانند HeadSpin ضروری است.طراحی سایت

HeadSpin بینش عمیق تری از عملکرد برنامه شما ارائه می دهد تا بتوانید هر مشکلی را به سرعت شناسایی و برطرف کنید. در این پست مزایای استفاده از HeadSpin و اینکه چگونه می تواند به شما در بهبود برنامه شما کمک کند، بحث خواهد کرد.

ما این مقاله را با مشارکت ایجاد کردیم HeadSpin. از شما برای حمایت از شرکای که SitePoint را ممکن می کنند، سپاسگزاریم.

HeadSpin چیست؟

HeadSpin یک ابزار مدیریت عملکرد است که بینش هایی را در مورد عملکرد برنامه شما.

HeadSpin تست خودکار و دستی را از طریق بینش‌های علم داده مبتنی بر هوش مصنوعی آسان‌تر می‌کند. این راه حل در چهار حوزه اصلی ارائه می دهد:

  • تست برنامه تلفن همراه
  • تست بین مرورگر
  • پایش تجربه
  • راه حل های تحلیل عملکرد عملکردی

این راه‌حل‌ها با یافتن زودهنگام مشکلات و جلوگیری از تبدیل شدن به مشکلات مهم‌تر، به بهبود کیفیت تجربه کاربر کمک می‌کنند.

راه‌حل‌های اصلی HeadSpin را می‌توان با ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزودنی گسترش داد، از جمله:

  • پلتفرم تصویری صوتی: یک پلتفرم برای همه آزمایش‌های رسانه شما.
  • آزمایشگاه خود را ایجاد کنید (CYOL): از آزمایشگاه خود استفاده کنید زیرساخت دستگاه با HeadSpin.
  • هوش رگرسیون: یک راه حل خودکار برای حل مشکلات رگرسیون.
  • Profiling کد NimbleApp: ایمن را فعال می کند. افزایش تلاش‌های تست از راه دور.

HeadSpin ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که آن را برای هر آزمایش‌کننده یا توسعه‌دهنده‌ای ضروری می‌سازد، از جمله تست خودکار، یکپارچه‌سازی گردش کار CI/CD، گزارش اشکال، و صفحه نمایش ضبط.

با HeadSpin، می‌توانید به راحتی برنامه خود را در هر زمانی در هر دستگاهی آزمایش کنید و بازگشت سرمایه را افزایش دهید و زمان آزمایش سریع‌تری را دریافت کنید.

چرا از راهکار عملکرد برنامه HeadSpin استفاده کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای دریافت بینش عمیق تر در مورد عملکرد برنامه خود هستید، HeadSpin یک گزینه عالی است. این می تواند به شما کمک کند مشکلات را به سرعت شناسایی و رفع کنید تا عملکرد برنامه خود را بهبود بخشد و تجربه بهتری برای کاربران خود فراهم کند.

HeadSpin می‌تواند به شما در بهبود عملکرد برنامه‌تان به چند روش کمک کند:

  • می‌تواند به شما کمک کند مشکلات را سریع شناسایی کنید تا سریع آن‌ها را برطرف کنید.
  • HeadSpin نظارتی بی‌درنگ برای مشاهده عملکرد برنامه شما فراهم می‌کند.
  • و بینش‌هایی را ارائه می‌کند. به عملکرد برنامه خود وارد کنید تا بتوانید تغییراتی برای بهبود آن ایجاد کنید.
این نوشته را هم از دست ندهید :   سرویس مدرسه

معرفی سایت: https://sportingshop.ir/نحوه-یادگیری-طراحی-وب-در-9-مرحله/

مزایای استفاده از HeadSpin

استفاده از HeadSpin مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • افزایش بازگشت سرمایه: HeadSpin به شما کمک می‌کند تا با ارائه اطلاعاتی درباره عملکرد برنامه‌تان، بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.
  • زمان سریع‌تر برای آزمایش: > HeadSpin به شما کمک می کند برنامه خود را سریعتر آزمایش کنید. با HeadSpin، می‌توانید به سرعت برنامه خود را در هر زمانی در هر دستگاهی آزمایش کنید.
  • استفاده آسان: استفاده از HeadSpin آسان است. به سادگی برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و برنامه خود را متصل کنید. هنگامی که متصل شدید، HeadSpin شروع به جمع‌آوری داده‌ها می‌کند و بینش‌هایی درباره عملکرد برنامه شما ارائه می‌کند.
  • ادغام یکپارچه: HeadSpin به‌طور یکپارچه در جریان‌های کاری CI/CD ادغام می‌شود و دریافت آن را آسان می‌کند. با تست عملکرد قبل و بعد از انتشار شروع شد.

با HeadSpin، می‌توانید روی توسعه برنامه خود تمرکز کنید و بدانید که آزمایش انجام شده است.

چگونه HeadSpin عملکرد برنامه را بهبود می بخشد؟

HeadSpin یک پلت فرم تجزیه و تحلیل عملکرد و تجربه کاربر است که به شما کمک می کند تا بینش عمیق تری از عملکرد برنامه خود داشته باشید.

این کار را با دسترسی به دستگاه‌های دارای سیم‌کارت واقعی، مکان‌های سراسر جهان و دقایق استفاده نامحدود انجام می‌دهد. این به شما امکان می دهد برنامه خود را بر روی دستگاه ها و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید و داده ها و بینش های عمیقی را برای عملکرد و تجربه کاربری دریافت کنید. علاوه بر این، HeadSpin همچنین دارای یک API امن و مقیاس‌پذیر است که ادغام آن را در گردش‌های کاری CI/CD شما آسان می‌کند.

HeadSpin بینش‌های رگرسیون و تجمیع عملی را در طول چرخه عمر تجربه دیجیتال ارائه می‌کند. این کار شناسایی و رفع مشکلات را قبل از اینکه روی کاربران شما تأثیر بگذارد آسان می کند.

HeadSpin یک میز کار آزمایش مرورگر را ارائه می‌کند که شامل دستگاه‌های iOS و Android واقعی، مرورگرهای دسکتاپ و جعبه‌های تنظیم است. این به شما امکان می دهد برنامه خود را بر روی دستگاه ها و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید. گزارش‌ها و اسکرین‌شات‌های دستگاه به‌طور خودکار تولید می‌شوند، و همچنین می‌توانید ویدیوهای آزمایش‌های خود را ضبط کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی HeadSpin این است که از تمام چارچوب های اتوماسیون، از جمله Appium و Selenium پشتیبانی می کند. این کار ادغام در گردش‌های کاری موجود را آسان می‌کند.

HeadSpin مانیتورینگ QoE صوتی/تصویری را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد کیفیت پخش صوتی و تصویری برنامه خود را نظارت کنید. این شامل پشتیبانی از پخش جریانی صوتی/تصویری زنده، درخواستی و VoIP است.

در نهایت، HeadSpin پروفایل کدی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند مشکلات عملکرد را در کد برنامه خود شناسایی کنید. این شامل پشتیبانی از برنامه های جاوا، دات نت، Node.js و PHP می شود.

ویژگی های HeadSpin

HeadSpin ابزار قدرتمندی است که می‌تواند به شما کمک کند تا بینش‌های عمیق‌تری در مورد عملکرد برنامه خود داشته باشید. استفاده از آن آسان است و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که به شما در بهبود کیفیت برنامه و تجربه کاربری کمک می کند:

  • دستگاه‌های دارای سیم‌کارت واقعی
  • مکان‌های سراسر جهان
  • دقایق استفاده نامحدود
  • داده‌ها و اطلاعات دقیق
  • API ایمن و مقیاس‌پذیر
  • اطلاعات آماری رگرسیون و تجمع عملی
  • میز کار آزمایش مرورگر با دستگاه‌های واقعی iOS و Android
  • گزارش‌های گزارش دستگاه و تصاویر صفحه
  • ضبط ویدیویی تست‌ها
  • پشتیبانی از تمام چارچوب‌های اتوماسیون
  • نظارت کیفیت کیفیت صوتی/تصویری
  • پروفایل کد

تست پیش از انتشار موبایل و مرورگر

آزمایش پیش‌انتشار موبایل و مرورگر در شرایط واقعی کاربر می‌تواند به شما کمک کند تا قبل از انتشار، مشکلات مربوط به برنامه خود را برطرف کنید.

ویژگی‌های کنترل و اشکال‌زدایی دستگاه از راه دور HeadSpin به شما این امکان را می‌دهد که روی دستگاه‌های محبوب در صدها مکان در سراسر جهان آزمایش کنید و از محلی‌سازی و درست بودن برنامه‌تان مطمئن شوید.

به‌علاوه، با پخش صدای بلادرنگ و کیفیت میکروفون، می‌توانید مطمئن باشید که برنامه‌تان همانطور که در نظر گرفته شده کار می‌کند. نیازی به شبیه ساز یا شبیه ساز نیست!

فرآیند تست عملکرد برنامه را خودکار کنید

پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی HeadSpin با چارچوب‌های تست خودکار مانند سلنیوم و اپیوم ادغام می‌شود. فرآیند تست عملکرد را خودکار کنید تا بتوانید روی موارد بیشتری تمرکز کنید وظایف حیاتی.

فناوری‌ها و ادغام‌های سازگار عبارتند از:

  • JUnit
  • TestNG
  • اسپرسو
  • CALABASH
  • XCUITtest

… و خیلی بیشتر.

HeadSpin همچنین یک رابط کاربری جامع و بصری ارائه می‌کند که شروع به کار با آزمایش خودکار را آسان می‌کند. به سادگی تست هایی را که می خواهید اجرا کنید انتخاب کنید، دستگاه ها و مرورگرهایی را که می خواهید روی آنها آزمایش کنید مشخص کنید و اجازه دهید HeadSpin بقیه کارها را انجام دهد. گزارش‌های دقیقی از عملکرد برنامه خود دریافت خواهید کرد، از جمله نحوه واکنش آن به اقدامات و رویدادهای مختلف کاربر.

دسترسی خودکار به API (با ضبط صدا/ویدئو)

با HeadSpin، می‌توانید به راحتی به API اتوماسیون دسترسی داشته باشید تا فرآیند تست عملکرد را خودکار کنید. ویژگی های ضبط صدا و تصویر به شما این امکان را می دهد که در دستگاه های محبوب در صدها مکان در سراسر جهان آزمایش کنید.

برنامه ریزی و اجرای چندین آزمون

با HeadSpin، می‌توانید به راحتی آزمایش‌ها را برای اجرا در زمان‌ها یا فواصل زمانی خاص برنامه‌ریزی کنید. همچنین می توانید چندین آزمایش را به صورت موازی در دستگاه ها و مرورگرهای مختلف اجرا کنید. به این ترتیب، می‌توانید در زمان کمتری پوشش آزمایشی جامع‌تری دریافت کنید.

با گزارش‌های دقیق اطلاعات بینش عملی دریافت کنید

ویژگی‌های گزارش HeadSpin تمام اطلاعاتی را که برای بهبود عملکرد برنامه‌تان نیاز دارید، ارائه می‌کند. گزارش‌های دقیق درباره زمان پاسخ‌گویی برنامه، میزان استفاده از حافظه، استفاده از CPU و موارد دیگر را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید عملکرد برنامه‌تان را در شرایط مختلف شبکه و در دستگاه‌های مختلف ببینید. به این ترتیب، می توانید هر گونه گلوگاه در عملکرد برنامه خود را شناسایی و برطرف کنید.

نتیجه گیری

با HeadSpin، می‌توانید بر روی دستگاه‌های واقعی در شرایط کاربر واقعی آزمایش کنید، بینش‌های عملی را با گزارش‌های دقیق دریافت کنید، و فرآیند تست عملکرد را خودکار کنید.

HeadSpin ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما کمک کند بینش عمیق تری از عملکرد برنامه خود داشته باشید. استفاده از آن آسان است و به شما در بهبود کیفیت برنامه و تجربه کاربری کمک می‌کند.

امروز HeadSpin را امتحان کنید تا عملکرد برنامه خود را به سطح بعدی.

منبع: https://iransite.com