نیمه دوم فصل پنجم سریال تاریخی و جذاب «وایکینگا» (Vikings) ساخته شبکه History اواخر سال میلادی الان (اواخر پاییز) منتشر شده و شبکه نامبرده با یه تریلر دیدنی و خونین به استقبال برگشت آیوار بی استخون و برادرانش رفته. حالا چندین سال از پخش موفق این سریال میگذره و هر چند فصل پنجم این سریال تنها فصلی بود که دیگه از شخصیت رگنار لاثبروک با بازی تراویس فیمل خبری نبود اما جانشین اون در نقش اصلی سریال، الکساندر هوگ که نقش پسر خونخوار اون، آیوار، رو بازی می کنه به همون اندازه و البته به دلایلی متفاوت چشم بینندگان رو گرفته و مشهور شده.

فصل پنجم سریال «وایکینگا» کم و بیش به تلاشای خونبار آیوار واسه رسیدن به قدرت می پردازه و در این راه ایشون حتی از برادرانش هم نگذشته و جنگی خونین رو علیه اونا به راه میندازه. در انتهای بخش اول فصل میانی پنجم بود که آیوار تونست در جنگ با برادرانش پیروز شده و خکومت در کاتگات رو بدست آورد. ایشون واسه رسیدن به این هدف با مادر ناتنی خود، لاگرثا وارد جنگی خونین شده و اونو از تخت پادشاهی به زیر کشید و البته اینجوری دشمنی و حس انتقام سخت برادرش، بیورن آیرون ساید رو برانگیخت.

با در نظر گرفتن صحنه هایی که در تریلر جدید سریال «وایکنیگا» دیده می شه باید گفت که در ۱۰ اپیزود پایانی فصل پنجم این سریال تماشاگر صحنه های جنگ و درگیری بین دو طرف هستیم که تا حالا در این سریال کمتر به چشم دیدین. مطمئنا بخش دوم فصل ۵ سریال «وایکینگا» بیشتر از هر فصلی دیگه از این سریال دارای صحنه های جنگ و زد و خورد میشه. این تریلر جدید از سریال در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر شده و علاوه بر درگیری شدید بین برادران خاندان لاثبروک، تماشاگر برگشت داداش رگنار، رولو، هم هستیم که مطمئنا یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین شخصیتای سریاله.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۱۰ پیشنهاد برای آشپزی سالم و تغذیه مناسب

هر چند حضور کلیف استاندن در نقش رولو در فصل پنجم سریال «وایکینگا» از قبل هم تایید شده بود اما با در نظر گرفتن این که ادامه انتشار سریال «ربوده شده» (Taken) که استاندن نقش اصلی اونو اجرا می کرد کنسل شده میشه توقع داشت که بیشتر از حضور شخصیت رولو در سریال «وایکینگا» حال می کنیم.
جدای از برگشت رولو، حکومت داری خوفناک آیوار، خشونت و جنگ در این سریال رو به مرحله و نقاط جدیدی برده. رابطه خشن و همراه با درگیری و کینه بین آیوار و برادرانش باعث شده که دوباره تماشاگر رقابت واسه بدست گرفتن حکومت بین خاندان لاثبروک باشیم که در فصول قبلی تنها بین رگنار و رولو در جریان بود.

برگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

جزییاتی باحال از تغییرات فاحش فصل نهم سریال «مردگان متحرک» با منتشر کردن اولین عکس

بدرود وستروس: فیلمبرداری سریال «بازی تاج و تخت» واسه همیشه تموم شد

سریال وسترن جدید «یلو استون» با بازی «کوین کاستنر» که این روزا خبرساز شده