چه خانه GTA خود را در بازار خریدار یا فروشنده بفروشید، یک چیز مهم است: چگونه خانه خود را در تورنتو به سرعت و با دلار بالا بفروشید. برای فروش خانه در تورنتو، اصول اولیه نحوه فروش سریع خانه شما، صرف نظر از بازار، تغییر نمی کند. یکی دیگر از حقایق فروش خانه شما این است که در چند هفته اولی که خانه شما وارد بازار می شود، بیشترین خریداران بالقوه را جذب خواهید کرد، بنابراین دانستن برخی از راه های فروش سریع خانه مفید است.

در مسکن تورنتو،  با پیشنهادات نقدی، بسته شدن سریع، شرایط عادی، و مشاوره بدون اجبار به صاحبان خانه کمک می‌کنیم تا املاک خود را سریع و بدون استرس بفروشند.

نکات مهم برای فروش سریع خانه

مردم به دلایل مختلف نیاز به فروش سریع خانه های خود دارند. ممکن است برای کار در حال جابجایی باشید، سعی کنید از پرداخت هزینه برای تعمیرات هنگفت اجتناب کنید، یا از سلب مالکیت جلوگیری کنید. ما می توانیم در تمام این شرایط به شما کمک کنیم. در اینجا برخی از بهترین ترفندهای ما برای فروش سریعتر خانه شما آورده شده است.

مطمئن شوید که آماده فروش هستید. اگر آماده نباشید، شروع فرآیند فروش خانه می تواند اتلاف وقت باشد. از خود بپرسید که آیا سهام کافی در خانه برای فروش دارید، آیا می توانید از پس هزینه های مربوط به فروش برآیید، آیا فروش هوشمندانه ترین حرکت مالی است و آیا از نظر احساسی آماده هستید که خانه خود را پشت سر بگذارید.

زمان مناسب را برای فروش انتخاب کنید. اگر می خواهید بفهمید که چگونه خانه خود را سریع و با دلار بالا بفروشید، یکی از عوامل مهم فروش در زمان مناسب است. به طور کلی، فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای فروش است، زیرا بسیاری از خانواده ها سعی می کنند قبل از شروع سال تحصیلی جدید و در حالی که هوا مطبوع است، محل اقامت خود را نقل مکان کنند. با این حال، اگر نیازهای شما ایجاب می کند که باید در اسرع وقت بفروشید، اکنون زمان مناسب است.

به روز رسانی های جزئی در خانه خود انجام دهید. نیازی به زیاده‌روی در بازسازی‌های اصلی نیست، و با این وجود، به احتمال زیاد پول خود را پس نمی‌گیرید. با این حال، یک لایه رنگ تازه، یک یا دو لامپ جدید، یک پرده حمام جدید، و سخت افزار جدید کابینت آشپزخانه می توانند تا حد زیادی فضای شما را متحول کنند.

بهترین قیمت را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که به فروش سریع خانه شما کمک می کند، قیمت گذاری مناسب آن است. قیمت گذاری یک خانه به همان اندازه که یک علم است، یک هنر است، با ملاحظاتی از جمله آنچه باید بسازید، بازار چه خواهد کرد، سایر ارزش های خانه در محله شما، و هرگونه ارتقای که انجام داده اید.

چگونه خانه خود را برای فروش سریع آماده کنید

آیا خانه های صحنه دار سریعتر می فروشند؟ هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد. چیدمان مناسب خانه به خریداران احتمالی شما در بهترین حالت خانه شما نگاهی اجمالی می دهد و به آنها اجازه می دهد تصور کنند که در آنجا زندگی می کنند. خریدارانی که از ملک شما بازدید می‌کنند، در جستجوی خانه جدید به دیدن خانه‌های بی‌نقص عادت کرده‌اند، بنابراین مهم است که چند نکته «فروش سریع خانه‌تان» را در هنگام استقرار بیاموزید. چند نکته که شما را راه میاندازد.

با کاهش جذابیت شروع کنید. بیرون خانه شما اولین چیزی است که خریداران بالقوه شما خواهند دید. اگر نمای بیرونی خانه شما بهترین ظاهر را نداشته باشد، خریداران از آن عبور خواهند کرد. شکل خوب چمن، مالچ با طراوت، کوتاه کردن پرچین ها، گذرگاه های شستشوی تحت فشار و رنگ کردن کرکره ها را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است به کاشت گل در نزدیکی درب ورودی برای زندگی بیشتر فکر کنید.

از شلوغی خلاص شوید. اگر خانه‌تان پر از شلوغی‌هایی باشد که از نظر بصری حواس‌تان را پرت می‌کنند، نمی‌توانید خانه‌تان را مرتب، تمیز و جذاب جلوه دهید – هر چه خانه‌تان خالی‌تر باشد، بهتر است، به جز مبلمان ضروری و قطعات برجسته. خریداران بالقوه شما می خواهند به کمدها نگاه کنند، بنابراین همه چیز را در آن جا نریزید. آن را جعبه کنید و از خانه خارج کنید. سپس، یک تمیز کردن عمیق انجام دهید تا مطمئن شوید که هر اتاق از بالا به پایین تمیز و درخشان است.

اجازه دهید نور وارد شود. خریداران دوست دارند اتاق های روشن و بزرگ را ببینند، به این معنی که نورپردازی شما عامل کلیدی در چیدمان خانه شما است. حتماً قبل از نمایش پرده ها و پرده ها را باز کنید. بررسی کنید که وسایل روشنایی شما تمیز باشند، آباژورها گرد و غبار گرفته و به خوبی تعمیر شده باشند، و همه لامپ ها کار کنند. به خاطر داشته باشید که هر چه نور خانه شما سفیدتر باشد، بیشتر شبیه نور روز می شود.

این نوشته را هم از دست ندهید :   نرم افزار سینما فوردی چیست و چه کاربردی دارد

برداشتن و/یا اجاره مبلمان را در نظر بگیرید. به طور کلی، این یک قانون سرانگشتی خوب است که نیمی از مبلمان را از خانه خود قبل از نشان دادن آن جدا کنید. این رویکرد باعث می شود خانه شما برای اکثر خریداران بزرگتر و جذاب تر به نظر برسد. اگر مبلمان شما روزهای بهتری را سپری کرده است، آن را در انبار قرار دهید و قطعات جدیدی را اجاره کنید تا به شما کمک کند صحنه سازی کنید. اگر مبلمان جدیدی برای خانه جدید خود تهیه می کنید، این فرصت خوبی است تا آن را جایگزین کنید.

چند چیز اضافی اضافه کنید. هنگامی که خانه شما نامرتب و تمیز شد، مبلمان را به شکلی جذاب چیده اید و فضاهای بیرونی شما به بهترین شکل ممکن به نظر می رسند، چند نکته تکمیلی به اتاق های خود اضافه کنید. گل‌های تازه در گلدان‌ها، حوله‌های تا شده تمیز در حمام، یک کاسه میوه‌های تازه روی میز آشپزخانه و رایحه‌ای ملایم اما جذاب، همگی راه‌های بسیار خوبی برای جذب مردم و ایجاد احساس در خانه هستند.

اشتباهات رایجی که مردم مرتکب می شوند زمانی که “من باید خانه خود را سریع بفروشم”

اگر به دنبال نکاتی در مورد چگونگی فروش سریع خانه خود هستید، ممکن است دلایل خاصی داشته باشید که نیاز دارید فرآیند فروش در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، یا ممکن است بخواهید آن را به طور موثر برای راحتی و آرامش خود انجام دهید. ذهن در هر صورت، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای فروش سریع انجام دهید – اما مطمئن شوید که این اشتباهات رایج در میان آنها نیست.

دست کم گرفتن هزینه های فروش. بسیاری از مردم تصور می کنند که فروش به سرمایه گذاران انتخاب بدی است زیرا آنها معتقدند که می توانند در بازار آزاد بیشتر به دست آورند. با این حال، هزینه های فروش یک خانه از طریق آژانس املاک و مستغلات می تواند قابل توجه باشد – به اندازه 10٪ از قیمت فروش یا بیشتر وقتی که کمیسیون، تعمیرات، و هزینه های بسته شدن نماینده را در نظر بگیرید، فقط چند مورد را نام ببرید.

تعیین قیمت غیر واقعی قیمتی که بازار می پردازد و مبلغی که می خواهید ممکن است دو عدد بسیار متفاوت باشد. نقطه شیرین زمانی که قیمت خود را تعیین می کنید جایی بین خیلی بالا و خیلی پایین است. خیلی بالاست، و فروش خانه شما خیلی طول می کشد، خیلی پایین است، و خریداران تعجب می کنند که چه مشکلی دارد.

انجام تعمیرات پرهزینه یا نادیده گرفتن تعمیرات مهم. لیست بلندبالایی از اقلامی وجود دارد که می‌تواند خریداران را خاموش کند، و در بالای لیست، مسائل نگهداری و تعمیرات مورد نیاز است. شما باید چشمگیرترین مسائل، از جمله اقلام شکسته و مشکلاتی که بر ایمنی یا عملکرد خانه شما تأثیر می گذارد، در اولویت قرار دهید. همچنین، نگران تکمیل بازسازی های گران قیمت نباشید – برخی از خریداران ترجیح می دهند خودشان این کار را انجام دهند.

محدود کردن نمایش ها هنگامی که خانه شما در بازار است، ضروری است زمانی که نماینده شما می خواهد آن را نشان دهد، آن را در دسترس قرار دهید. این ممکن است به این معنی باشد که هنگام شام برای یک نمایشگاه خصوصی یا تعطیلات بیشتر روز برای یک خانه باز آخر هفته بروید. شما می خواهید تا جایی که ممکن است خریداران بالقوه بیشتری را در خود جای دهید، حتی زمانی که ناخوشایند است.

فروش خانه شما یک کار بزرگ است، اما نیازی به استرس، ناامیدی یا تشدید ندارد. مسکن تورنتو می تواند تمام دردسرها را از این موقعیت دور کند و در کمترین زمان به شما پیشنهادی در خانه خود بدهد.