شرکت طاها تجارت کامران با بیش از 15 سال تجربه و با بکار گیری کادری مشتمل بر مهندسین متخصص و مجرب و همچنین با دارا بودن شرکای تجاری در کشورهای آلمان، انگلستان، آذربایجان و امارات مفتخر است در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل سقفی، تامین تجهیزات جابجایی و قطعات یدکی مربوطه، ابزار دقیق و برق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی آماده تامین نیاز های صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، مس و فلزات غیر آهنی، صنایع معدنی، نیروگاه ها، خودروسازی پالایش می باشد. این شرکت عضو فهرست منابع وزارت نفت (AVL/EP) ، سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و وندور لیست بیش از 60 شرکت معتبر می باشد.

جرثقیل و تجهیزات جابجایی

برق و ابزار دقیق

تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی

سایر اقلام قابل تامین

طراحی و ساخت جرثقیل های سقفی و سازه های فلزی مربوطه

تعمیرات، نگهداری و خدمات پس از فروش

بازرسی و صدور گواهی سلامت جرثقیل سقفی

ارتقاء سطح علمی و آموزش نیروی انسانی منجر به حصول اهداف کارفرمایان محترم می باشد. این مهم در کاهش خسارات جانی و مالی، کاهش هزینه های تعمیرات و هزینه های جانبی، کاهش هزینه خسارات احتمالی به تجهیزات، کاهش ریسک وقوع حوادث و همچنین افزایش بهره وری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. لذا شرکت طاها تجارت کامران با توجه به مسئولیت اجتماعی و تخصص خود نسبت به برگزاری دوره های آموزشی ذیل در محل مورد درخواست متقاضی محترم و در سراسر ایران با امکان ارائه مدرک معتبر از آکادمی OXFORD Cert اقدام می نماید.

 

 سرفصل دروس قابل ارایه

١- آموزش انتخاب بهینه جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازوئی، دیواری و …

٢- آموزش اصول ایمنی، اپراتوری و ریگری جرثقیل و استاندارد عملیات باربرداری

٣- آموزش تجهیزات باربرداری و اصول ایمنی تجهیزات

۴- آموزش تعمیرات مکانیک جرثقیل های Demag و Stahl

۵- آموزش تعمیرات برق جرثقیل

۶- آموزش تعمیرات اینورتر جرثقیل

٧- آموزش بازرسی جرثقیل های سقفی ، دروازه ای ، بازوئی و دیواری

 

پس از اتمام هر دوره آزمون گرفته خواهد شد و در صورت قبولی شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره از آکادمی (Oxford Cert) با امکان استعلام آنلاین از مرجع صادر کننده ارائه خواهد گردید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   لینک سایت های برگزیده
قطعات یدکی جرثقیل سقفی جزو موارد مهم برای دارندگان جرثقیل می باشد. زیرا در صورت بروز خرابی و حادثه ممکن است جایگزین کردن قطعات بسیار سخت یا حتی تامین آنها غیر ممکن باشد. اکثر دارندگان جرثقیل های سقفی همواره قطعات یدکی حرثقیل های سقفی را در انبار های خود به صورت آماده نگه می دارند. زیرا هم از نظر زمانی و هم از نظر تامین قطعات ممکن است بعدها دچار مشکل شوند. قطعات یدکی مانند: درام، گیربکس، ترمز، مگنت، کمربند جرثقیل و غیره می باشد.

تحویل و خدمات پس از فروش

به دلیل حساسیت و اهمیت بالای کالاهای تامین شده توسط شرکت طاها تجارت کامران، بسته بندی، حمل و سپس تحویل کالاهای وارداتی این شرکت به بهترین شکل ممکن انجام خواهد پذیرفت تا از وارد آمدن کوچکترین صدمه به تجهیزات و کالاهای وارداتی جلوگیری شود.
کالاهای تامین شده توسط این شرکت بسته به ماهیت و نوع کالا، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، لذا مشتریان محترم میتوانند با اطمینان خاطر سفارش گذاری نموده و در نهایت کالای با کیفیت و اصل را دریافت نمایند.

فروش بدون واسطه از مبدا

از آنجا که خط مشی شرکت طاها تجارت کامران تسهیل در تامین کالاهای مورد نیاز صنایع می باشد، این شرکت در راستای ارج نهادن به حقوق مشتریان ارجمند خود و جهت تسهیل و تسریع در تامین و تحویل کالا امکان فروش بدون واسطه از تولید کنندگان خارجی به مصرف کنندگان نهایی داخلی را فراهم نموده است. لذ امکان تحویل کالا بر اساس اینکوترمز (incoterms) به شرح زیر امکان پذیر می باشد:

  • تحویل درب کارخانه مبدا (EXW)
  • تحویل در بندر مبدا بر روی وسیله حمل (FOB)
  • تحویل در بندر مقصد / پشت گمرک (CPT/CIP/CIF/CFR)

تعمیرات جرثقیل سقفی