خرید شوفاژ ایران رادیاتور

هزینه و شیرآلات بکار رفته در شوفاژ ایران رادیاتور انواع متفاوت دارد. کولر گازی گرین و اسپلیت پاکشوما

نیز باید یکشری ویژگی ها داشته باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

شوفاژ ایران رادیاتور

هزینه

زمانی که رادیاتور را انتخاب می‌کنید، مهم‌تر از ظاهر آن و از هر چیزی مهم‌تر است. بودجه ی شما. فقط رادیاتورها مقرون به صرفه ترین انتخاب رادیاتورها را دارند، بنابراین مکان خوبی برای جستجو برای دریافت ایده از قیمت ها است. اما در واقع همه چیز به چند عامل مختلف بستگی دارد، مانند دانستن اینکه چگونه مواد بر قیمت رادیاتور شما تأثیر می گذارد.

 

شیرآلات

بله شیرآلات دو تای آنها (جفتی فروخته می شوند). بنابراین برای هر رادیاتوری که خریداری می کنید باید یک جفت سوپاپ بخرید. بسیار نادر است که یک جفت سوپاپ همراه با رادیاتور باشد.

 

نصب و راه اندازی

پاسخ کوتاه: فقط کافی است به یک متخصص پرداخت کنید، این چیز پر از آب گرم تغذیه می شود در حالی که مردم در اطراف آن جمع می شوند – اشتباهات می توانند آسیب زیادی به خانه شما وارد کنند – و آیا واقعاً می خواهید تمام تلاش خود را صرف ریسک کنید. آیا در اواسط زمستان خراب می شود؟ چه کریسمسی برای یادآوری

 

پاسخ طولانی: دوست دارید قهرمان DIY باشید؟ اگر فکر می کنید آن را در خود دارید، پس چرا که نه؟ فقط مطمئن شوید که کاملاً مطلع هستید و اگر 100٪ مطمئن نیستید – یک متخصص وارد شوید!

 

کولر گازی گرین

تکنولوژی اینورتر

دستگاه های تهویه مطبوع با فشرده سازی یک مبرد مایع کار می کنند. آن مبرد سپس از طریق یک سری لوله آزاد می شود. همانطور که مبرد از حالت فشرده خارج می شود، سردتر می شود و لوله هایی که از آن عبور می کند سرد می شود. سپس تهویه مطبوع از یک فن برای دمیدن هوا روی آن لوله‌ها و داخل اتاق شما استفاده می‌کند و در این فرآیند آن را خنک می‌کند. برای فشرده‌سازی مبرد، کولرهای قدیمی‌تر از کمپرسور چرخشی استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های جدیدتر از کمپرسور اینورتر استفاده می‌کنند.

 

اگر می توانید به دنبال تهویه مطبوع با کمپرسور از نوع اینورتر باشید. برخلاف کمپرسور دوار که روشن یا خاموش است، یک اینورتر می‌تواند در صورت نیاز قدرت خود را افزایش داده و کاهش دهد. این نه تنها کارآمدتر است – انرژی کمتری در این فرآیند مصرف می‌کند – بلکه در کل، بی‌صداتر نیز هست.

 

فهمیدن اینکه آیا تهویه مطبوع از کمپرسور چرخشی یا اینورتر استفاده می کند ممکن است کمی مشکل باشد. ممکن است مجبور شوید در دفترچه راهنمای محصول به حفاری بپردازید.

 

سایر مواردی که هنگام خرید کولر گازی باید در نظر بگیرید

چند نفر در اتاق خواهند بود؟ هر چه بدن شما در یک اتاق بیشتر باشد، گرمتر خواهد بود. (همچنین دمای اتاق شما را بالا می برد). در حالی که یک تا دو نفر که در یک دفتر کار خانگی کار می‌کنند، دیگر تأثیر زیادی روی چیزها نمی‌گذارند، و شما یک تهویه مطبوع قوی‌تر برای خنک کردن وسایل می‌خواهید.

 

آیا اتاق رو به خورشید است؟

اگر اتاقی که می‌خواهید خنک کنید، ضلع جنوبی دارد، احتمالاً سریع‌تر از اتاقی که رو به شمال است گرم می‌شود. دستورالعمل Energy Star این است که اگر رو به خورشید است باید 10٪ به اندازه اتاق خود اضافه کنید و اگر رو به خورشید باشد آن را 10٪ کاهش دهید.

اسپلیت پاکشوما

در بسیاری از کشورها، یک واحد تهویه مطبوع بیشتر یک ضرورت است تا یک لوکس. بدلیل دمای نسبتاً ملایم هوا در بریتانیا هنوز کاملاً جدید است، اما افراد بیشتری از مزایای بی شماری که ارائه می دهند قدردانی می کنند. اگر به فکر نصب یک دستگاه تهویه مطبوع در خانه خود هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزش ایندیزاین

اندازه خانه / اتاق شما

اندازه یک اتاق به شدت بر کارایی کولر گازی شما تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید تهویه مطبوع مناسب با اندازه اتاق خود را پیدا کنید. به غیر از اندازه، باید در نظر بگیرید که از چه فضا استفاده می شود و تعداد وسایلی که گرمای اضافی ایجاد می کنند. به عنوان مثال، آشپزخانه در مقایسه با اتاق نشیمن به تهویه مطبوع قوی تری نیاز دارد.

 

نوع کولر گازی

سه نوع کولر گازی در بازار وجود دارد. در نهایت، همه آنها نتایج یکسانی را ارائه می دهند، اما از نظر کارایی انرژی و اثربخشی متفاوت هستند. اگر در یک آپارتمان کوچک مانند استودیو زندگی می کنید، یک واحد قابل حمل برای شما عالی خواهد بود. با این حال، اگر در یک خانه بزرگ با چندین اتاق زندگی می کنید، ممکن است به یک سیستم تقسیم نیاز داشته باشید.

 

هزینه سیستم تهویه مطبوع

وقتی صحبت از کولر گازی می شود، باید هزینه خرید و هزینه جاری را در نظر بگیرید. هزینه خرید بستگی به راندمان و نیازهای واحد دارد. بسته به بودجه خود می توانید یک واحد را با حداقل 200 پوند دریافت کنید. با توجه به افزایش هزینه برق، باید هزینه راه اندازی کولر گازی را نیز در نظر بگیرید. همیشه به سراغ واحدی بروید که بالاترین رتبه برچسب انرژی را دارد.

 

خدمات اقساطی و نگهداری

تمام کولرگازی ها به جز واحدهای قابل حمل نیاز به نصب حرفه ای دارند. آنها همچنین به نگهداری و تمیز کردن منظم نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که در بهترین حالت باقی می مانند. واحدهای AC گرد و غبار و کثیفی را جمع می کنند که فیلترها را مسدود کرده و کارایی آنها را کاهش می دهد. برای اطمینان از اینکه همیشه با تعمیر و نگهداری AC خود همراه هستید، بسته نگهداری برنامه ریزی شده خود را توصیه می کنیم.

 

برای هرگونه کمکی در انتخاب کولر گازی برای منزل خود، به وب سایت hc4s.shop مراجعه کنید و همین امروز با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.