20
سپتامبر

جوان سازی سریع پوست با ۱۰ نکته مهم

skin

اگه برنامه خاصی واسه جوون سازی پوست خود ندارین پس پیشنهاد میکنیم این ۱۰ پیشنهاد درمورد جوون سازی پوست رو جدید بگیرین.

  1. شامل سبزی های تازه، به خصوص سبزی های سبزبرگ، میوه های تازه، غلات یا سبوس و حبوبات از عوامل مهم حفظ سلامت، جوونی و سرحالی به حساب می رود.
  2. مواد حیوونی لازمه در الگوی غذایی کم بشه اما مصرف ۳-۲ واحد لبنیات کم چربی به پیشگیری از پوکی استخون و بعضی مشکل های به وجود اومده بوسیله سالمندی کمک می کنه.
  3. ورزش و جنب و جوش مناسب روزانه هم از عوامل مهم جوون موندن و سالم زیستنه.
  4. ویتامین C در سبزی های سبزبرگ و بقیه سبزی ها مثل گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، فلفل فرنگی و مقداری هم در سیب زمینی و پیاز و هم در میوه هایی مثل مرکبات، کیوی و توت فرنگی هست.
  5. ویتامین E در جوونه غلات، غلات با سبوس و روغن های مایع گیاهی یافت می شه. منابع پروتئین شامل حیوونی (شکل های جور واجور گوشت قرمز و سفید، لبنیات و تخم مرغ) و منابع گیاهی (حبوبات، غلات و مغزدانه ها) است.
  6. ماهی از منابع خوب پروتئین های حیوونی حساب می شه که با داشتن اسیدهای چرب امگا۳ در کاهش چربی های بد خون موثره و درضمن به پیشگیری از دچار شدن به خیلی از مریضی ها کمک می کنه.
  7. روی در پروتئین های حیوونی و گیاهی هست و جذب اون در پروتئین های حیوونی بسیار مناسب تر از پروتئین های گیاهی است.
  8. بهترین منابع آهن عبارتند از جگر، گوشت قرمز، ماهی و مرغ. البته منابع گیاهی این ماده معدنی که شامل حبوبات، غلات و مغزدانه هاست مشکلی دارن؛ یه تیکه از آهن موجود در اونا، از دستگاه گوارش دفع می شه.
  9. ید هم به مقدار قابل توجه در ماهی و اجناس دریایی هست.
  10. تفکر مثبت، احساس جوون و به درد بخور بودن به حفظ سلامت، سرحالی و طول عمر کمک می کنه.

بهترین روش های کاهش چین و چروک پوست صورت

واسه پیر نشدن چه کنیم؟

جوون سازی پوست زیبایی پوست هفته نامه سلامت