آزمون ششم تعیین درصد دوده لوله فاضلابی دوجداره میباشد که از استانداردهای ISIRI7175-2 و ISIRI9116 لوله های دوجداره کاروگیت استفاده می شود. در این آزمون، مواد اولیهای که در ساخت لوله به کار رفتهاند مورد بررسی قرار میگیرند و بر اساس استاندارد ISO 1133 با استفاده از وزنه 5 کیلوگرمی که دمای 190 درجه سانتیگرادی دارد، لوله را آزمایش میکنند. لوله کاروگیت بر اساس مقدار خاکی که قرار است تحمل کند (مقدار فشاری که می بایست توسط لوله کاروگیت به صورت ثقلی تحمل شود)، اندازه یا قطر دهنه و متراژی که توسط خریدار سفارش گذاشته می شود دارای قیمت های متفاوتی است. مقدار میلگرد مورد استفاده در ساخت این نوع از لوله ها بستگی به ضخامت و همچنین قطر لوله دارد، که هرچه ضخامت و یا قطر لوله بیشتر شود باید میلگرد مورد استفاده در ساخت آن نیز بیشتر شود تا مقاومت لوله بالا رود. 3 – بر اساس استانداردISO 13469 این گرید از پلیمر پلی اتیلن مقاومت بالاتری در برابر رشد ترک آرام و ضریب ایمنی بالای محصول (آزمون SCG) و مقاومت بالاتری در برابر رشد ترک سریع آزمون (RCP) دارد. این مدل جوش اکستروژنی با دستگاه جوش موجب میشود که لوله کاروگیت اسپیرال از مقاومت بالاتری برخوردار باشد. آزمون یازدهم شکل ظاهری لولههای کاروگیت دوجداره میباشد که از طریق استاندارد ISIRI9116 بررسی می گردد.

 

لوله پلی اتیلن کاروگیت از پلی اتیلن سخت تولید می شود که یک ماده سخت است. در این قسمت به مهم­ترین مزایای لوله­ های کورتیوپ کاروگیت اشاره می ­کنیم و در عناوین بعدی به سایر فاکتورهای مهم از جمله مقایسه­ی آن با سایر لوله ­های پرکاربرد خواهیم پرداخت که در آنجا نیز برای ذکر مقایسه ­ای دقیق به مزایای این نوع لوله ­ها اشاره خواهیم داشت. برای اطلاع از لیست قیمت و اطلاعات بیشتر از لوله کاروگیت ماهشهر، میتوانید از طریق لوله آنلاین مشاهده کرده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه برای تولید هر محصولی بایستی از مواد اولیه مرغوب استفاده نمود، شرکت پایپ گستر برای تولید لوله کاروگیت از بهترین مواد پلی اتیلن استفاده می کند. در صنایع لوله و اتصالات، روزانه بسیاری از محصولات و قطعات مورد نظر برای انواع لوله کشی ها و اتصالات تولید می شود. اغلب مالکان پروژه های بزرگ و همچنین فروشندگان در بازار می باشند که به صورت عمده و مستقیم خرید را از تولیدی ها انجام می دهند.

حجم عمده انتقال فاضلاب شهری به وسیله لوله های دفنی در زمین انجام می شوند. لوله های کاروگیت با اندازه کوچک برای تخلیه ، انتقال آب از ناودان ها در لبه های خانه استفاده می شود و لوله های با اندازه بزرگتر به عنوان زهکشی ، آبریز زیر پل ها و کنار جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند. عمق ترانشه توسط جغرافیای سایت و شیب مورد نیاز برای لوله دیکته میشود. مس و هنگامی که لوله های کاروگیت به صورت دفنی در ترانشه نصب می شوند باید دقت داشت عمق کانال یا گودال برای این منظور تعیین شده است با قطر ها همسان باشد؛ بسترسازی نیز درستی. لوله کاروگیت به دلیل ساختاری که دارد با وزن سبک تحمل بار های زیادی را دارد که همین وزن سبک باعث می شود مواد پلی اتیلن کمتری استفاده شود و برق کمتری برای تولید مصرف می شود که این موضوع باعث پایین آمدن قیمت تمام شده ی لوله کاروگیت می شود. هم چنین هزینه حمل در قیمت لوله کاروگیت بسیار موثر است. حقیقتاَ هم همینطور است.

 

هندهول یک محفظه استوانه ای شکل با قطر کمتر از 1 متر است و معمولاً از جنس پلاستیک ساخته می شود. و قیمت لوله کاروگیت فاضلابی در متراژ بالای 1000 متر از 28 هزار تومان شروع خواهد شد. به طور کلی می توان ادعا کرد لوله های کاروگیت به سبب کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارند جزو اقلام پرفروش شناخته شده می باشند. به طور کلی در مقطع نگارش این متن، یعنی آبان ماه 1397 قیمت لوله کاروگیت از متری 12 هزار تومان شروع می شود و تا متری 2 میلیون تومان ادامه دارد. قابلیت تولید لوله های کاروگیت در قطرها و اندازههای بزرگ نیز وجود دارد. در سایز های مختلف تولید می شود. تجهیزاتی که در دهه های مختلف استفاده از انها آنچنان فراگیر شده است که در هنگام بروز هرگونه مشکل فاضلابی، لوله کاروگیت به انتخاب اول کارفرمایان تبدیل شده است. لولههای کاروگیت که در مصارف مختلف به کار می روند، ویژگیهای منحصر به فردی دارند که موجب تمایز آنها از لولههای قدیمیتر میشود. یکی از دلایل محبوبیت لوله اسپیرال، استفاده از جوش اکستروژنی برای اتصال آنها به یکدیگر است. برای تعیین قیمت لوله کاروگیت باید به مواد و نحوه ساخت آن توجه نمایید، زیرا بسیاری از تولید کنندگان به دلیل نداشتن استاندارد اقدام به استفاده گرانول (مواد درجه دو و سه) در ساخت لوله می نمایند و این باعث کاهش قیمت لوله و طبیعتا کاهش کیفیت لوله می گردد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   صد تو : فروش فایل ها و دوره های آموزشی

 

کاربرد لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت چیست؟ ما در این محتوا به سوال لوله کاروگیت چیست پاسخ میدهیم. شرکت پایپ گستر بدلیل درخواست بالا محصولات پلی اتیلنی اعم از لوله پلی اتیلن تحت فشار، لوله کاروگیت دوجداره ، سپتیک تانک فاضلابی و مخازن حمل اسید و حمل آب و … خاک باقی مانده از گود برداری را می توان به روش دستی یا با کمک وسایل مکانیکی در اطراف سپتیک تانک ریخت. 2. استفاده بمنظور ساخت سپتیک تانک پلی اتیلنی که سایزهای 1200 میلیمتر تا 3500 میلیمتر بدین منظور قابل استفاده هستند. مقاومت مکانیکی مورد نیاز بدین منظور 8 تا 12 کیلیو نیوتن مورد نیاز خواهد بود. 1. استفاده بمنظور ساخت شوتینگ زباله که سایزهای 400 تا 600 میلیمتر می تواند بدین منظور استفاده شود. به منظور راهنمایی بیشتر، استاندارد 6-EN13660 مشاهده شود. زهکشی در لغت به معنی خارج کردن آب اضافی از زمین میباشد و زهکشی معمولا در زمینهای کشاورزی انجام میشود. لوله کاروگیت دو جداره با دقت و به صورت خاصی طراحی شده است که شکل مقطع دیواره خارجی لوله با کارایی بالا و دوام فوق العاده ارائه میشود ، بنابراین وزن این لوله ها زیاد نبوده و لوله های دو جداره با همان سختی حلقه ای تولید میشوند.

 

بنابراین این امر، خود تاثیر مستقیمی در قیمت لوله کاروگیت دارد. لوله کاروگیت ارزان به لولههایی گفته می شود که مصارفی به جز جمع آوری و انتقال فاضلاب درون شبکه های شهری فاضلاب دارد. لوله پلی اتیلن که برای انتقال فاضلاب بکار برده میشوند باید حداقل در عمق ۳۰ سانتیمتری نقطه ای که امکان یخ زدن آب سطحی زمین وجود دارد قرار داده شوند. آزمون نهم بازگشت حرارتی لوله کاروگیت است که برای تعیین مقدار مجاز این پارامتر از استانداردهای ISIRI9116 و ISIRI7175-3 استفاده می شود. 1. حداکثر مقدار انحراف MFR لولههای تولید شده با مستربچ نسبت به مقدار اندازه گیری شده برای پلی اتیلن پایه مواد بی رنگ (باید 06 ±) درصد باشد. پیشنهاد میشود به منظور کسب اطلاع از آخرین قیمتهای محصولات و دریافت مشاوره های لازم برای انجام یک خرید مطمئن، حتماَ با کارشناسان متخصص و زبده مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. البته که باز هم پیشنهاد میشود به دلیل نوسانات قیمتی پی در پی با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید. قطر و وزن لوله: بالطبع هرچه قطر و وزن لوله بیشتر باشد، دوام و کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود و در پی آن افزایش در قیمت تمام شده را خواهیم داشت.

 

علاوه بر آن ممکن است روکش دار باشد مثلا لوله با جنس پی وی سی روکشی از جنس الیاف دارد. علاوه بر این ، مواد مبدل حرارتی حلقه زمین باید قابلیت انتقال حرارت مناسب را داشته باشد. وجود موانع طبیعی مثل کوه و دره باعث مشکل شدن انتقال آب … بستر انتقال فاضلاب های صنعتی شامل اسید ها، بازها و مواد مذاب سرد شده صنعتی و … از سوی دیگر این پیشرفت صنعت و تکنولوژی هزینه های عظیمی را بدنبال داشته است. مشخصات لوله کاروگیت به نحوه ی تولید و کیفیت مواد اولیه ی آن نیز وابسته است اما ویژگی های کلی این محصولات از مهم ترین علل استفاده از این لوله ها می باشد. البته هزینه های حمل و نصب نیز روی قیمت کلی لوله محاسبه می شود. تحمل فشار این لوله های 16.5 کیلو نیوتون است. اغلب شیارهایی بر روی آن وجود دارد که مجموعه ی این شیارها روی سطح آن وجود دارد. قیمت لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر در قیاس با سطح کیفی طراحی و تولید آن با محصولات مشابه بازار شرایط بسیار مناسب و رقابتی دارد و به راحتی میتوانید از طریق قیمت گرفتن از تعدادی فروشنده و تولید کننده متوجه این موضوع شوید.