فر پیتزا

فر های صندوقی که نوع صنعتی ماکرویو های خانگی میباشد و برخلاف نمومنه های خانگی کیفیت پخت و دوام بالایی دارند. این فر ها به شما این امکان را میدهند که یک فهرستی از پیتزا ها که فروش بالایی در فست فود را دارند به منوی خود اضافه کرده و به درآمد خوبی تنها از طریق فروش پیتزا برسید.
نوع سوخت فر های صندوقی گازی بوده و عایق بندی مناسبی جهت حفظ حرارت تولید شده را دارا میباشد و حرارت آن از کف بوده و با آجر های نسوزی که داخل فر ها گذاشته شده حرارت به صورت غیر مستقیم به پیتزا ها میرسد و باعث پخت رویه و زیره پیتزا ها میشود.

فر تنوری 12 بشقاب پیتزا | فر دو طبقه 12 تایی

علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر فر ها اشغال می کند ، می تواند به شما کمک کند تا 12 عدد پیتزا را به صورت همزمان بپزید.
با توجه به نیازهای بازار، صنف های رستوران، فست فود و سایر آشپزخانه هایی که در آن ها پیتزا و غذاهای تنوری سرو می شود، این گزینه بسیار مناسب است و آن را می توان در اندازه دلخواه سفارش و تهیه کنید.

لازم به ذکر است که قسمت جداره بیرونی این دستگاه عایق بندی شده توسط پشم شیشه است تا جلوی اتلاف و هدر رفتن  گرما گرفته شود. این دستگاه دارای دستگیره‌ های نسوز نیز می باشند. مشتریان عزیز خوش ذوق ما با این فر پیتزا توانسته اند کیک و حتی شیرینی پخت نیز پخت کنند.

اگر به دنبال خرید فر پیتزای حرفه ای با ظرفیت پخت بالا و اتوماتیک هستید ما برای شما فر پیتزا ریلی دهانه 70 موتور بغل DG1500 را معرفی میکنیم این فر با قابلیت پخت 150 عدد پیتزای تکنفره با کیفیتی مثال زدنی آماده ارسال برای مشتریان میباشد .

ویژگی ها:

بدنه و ورق داخلی استیل

محفظه کوره استیل

نقاله استیل ضد زنگ

رنج حرارتی 30 الی 350 درجه

حرارت دهی غیر مستقیم از بالا و پایین

قابلیت تنظیم دما و سرعت نقاله

دارا بودن چرخ صنعتی

دارا بودن دریچه کنسلی

موتور نیم اسب الکتروژن

عایق بندی با پشم سنگ دانسیته

دارای یکسال گارانتی

 

 

فر پیتزا تنوری

فر پیتزا تنوری بهترین وسیله برای پخت تنوری انواع پیتزا میباشد.استفاده از تنور های آجری سنتی ترین روش برای طبخ انواع غذا می باشد از همین رو برای پخت پیتزا نیز بسیار از آشپزان به دنبال فرهای تنوری یا آجری می باشند تا روند پخت پیتزا را به صورت دقیق زیر نظر داشته و با توجه به سلیقه مشتریان کنترل دقیقی در روند پخت هر نوع پیتزا داشته باشند.

 

 

 

فر پیتزا ریلی دوردیفه

فر پیتزا ریلی دوردیفه یا همان فر پیتزا ریلی دهنه 70 گزینه ای مناسب برای تجهیزات فست فود میباشد.پخت 240 پیتزا در ساعت را برای شما به ارمغان می آورد.استفاده از سیستم چرخش هوای گرم در فر پیتزا باعث شده که زیر و روی پیتزا به صورت یکدست و عالی پخته شود.

فر پیتزا ریلی سه ردیفه

 

پخت یکنواخت ومناسب پیتزا در۶ دقیقه از قابلیت های این فر میباشد قابلیت پخت برنج کته کبابی و لازانیا در ۸ دقیقه از ویزگی های این محصول میباشد قابلیت استفاده برای انواع پیتزاها برنج کته کبابی و لازانیا و سیب زمینی تنوری و غیره را دارد این دستگاه دوقالبه (قابلیت پخت 130 پیتزا درساعت را دارد) دارای ترموستات ۹۹۹درجه دیجیتال ساموان میباشد از اینورتور ال اس کشور کره جهت تنظیم حرکت توری ریل برخوردار است از مشعل ایران رادیاتور با مصرف گاز دو متر مکعب را دارد لین محصول قابلیت چپ گرد و راست گرد ریل را دارد واز موتور گریبکس آسترو ژاپن قدرت کشش ۸۰کیلوگرم استفاده شده است برای این دستگاه خنک کار سیستم کولینگ برای بازدهی بالا استفاده شده است واز سانتیفیوژ جهت چرخش هوای گرم بهره گرفته شده و از توریه ریل بافت ایتالیایی استیل نسوز به کارگیری شده است جنس ورق بدنه از استیل به ضخامت ۱/۵میل و ۲ میل تمام نگیر خشدار استفاده شده و استیل کوره داخلی با قطر ۲ میل s310آتشخوار به کارگیری شده و پایه فر رنج کوریی سوپر مات چرخ استوپ دار قابلیت تحمل ۲۵۰کیلوگرم میباشد.

توضیحات دستگاه فر ریلی پیتزا


* کاربرد: جهت پخت انواع پیتزا ( ایتالیایی و آمریکایی) ، هات کیک ، انواع برگر ، بال و کتف ، استیک ، هات داگ ، سیب تنوری و …

* کیفیت پخت کامل و یکنواخت محصول همراه با حفظ طعم و بوی طبیعی آن.

* ظرفیت تولید و راندمان بسیار بالا ،  با زمان پخت حدود۷ دقیقه  (نسبت به فر های دوار و صندوقی ).

* قابلیت تغییر ،تنظیم و کنترل اتوماتیک و الکترونیکی دما و زمان (تغییرسرعت نوار دستگاه ).

* مجهز به سیستم تنظیم حرارت  و سطح پخت زیر و روی محصول  ( بعنوان یک ویژگی منحصر بفرد که ثبت اختراع شده است).

این نوشته را هم از دست ندهید :   ورود به بورس به زبان ساده برای همه

مصرف انرژی (سوخت و برق) بسیار کم ، بدون هیچگونه آلایندگی محیطی.

* حداقل اتلاف انرژی گرمایی و پرت حرارتی مجاز به علت عایق بندی صحیح کلیه قسمت ها و جداره ها.

* سرعت بالا در تأمین حرارت لازم برای هر تعداد پیتزا ، بدون هیچگونه افت و کسری حرارت ، به دلیل نوع ساختار داخلی.

* کاهش نیروی انسانی مورد نیاز در فرآیند پخت محصول توسط فرهای ریلی پیتزا.

* عدم نیاز به تخصص خاص جهت استفاده و کار با این دستگاه فر ریلی.

* سطح و فضای اشغالی اندک فر ریلی پیتزا با قابلیت استفاده از سقف دستگاه به عنوان میز کار.

* طراحی و ساختار شکیل و زیبا و در عین حال کاملاً صنعتی بدون هیچگونه محدودیت در استفاده مداوم و پر حجم.

* تولید دستگاه فر ریلی پیتزا، تحت مدل و ظرفیت تولید متفاوت.

* قابلیت حرکت و جابجایی آسان دستگاه ازطریق چرخهای تحتانی.

* قابلیت دمونتاژ کامل دستگاه جهت حمل آن به هر مکان و مونتاژ مجدد ( زیر زمین، بالکن ).

* تحت خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی فر ریلی پیتزا.

* دارای نشان استاندارد ملی و ایزو بین المللی تجهیزات فست فود.

* فراهم بودن شرایط و امکان تست و پخت پیتزای اختصاصی خریداران با هر کدام از مدلهای فر پیتزا ساخت این شرکت قبل از خرید.

فر پیتزا صندوقی 9 بشقاب دارای یک طبقه می باشد. این نوع فر به صورت دوجداره ساخته می شود که بدنه خارجی از جنس استیل 430 (بگیر) و جداره داخلی از جنس گالوانیزه می باشد ( بدنه ی داخلی و جداره ی خارجی می تواند طبق متریال مورد نظر مشتری سفارشی سازی شود). در این نوع فر از پشم شیشه جهت عایق بندی استفاده می شود (که نوع عایق نیز به سفارش مشتری قابل تغییر است).
همچنین کف فر آجر نسوز به کار می رود. سوخت مصرفی این دستگاه گاز می باشد که براساس نیاز مشتری می تواند گاز شهری یا گاز کپسولی باشد. درب فر به صورت اهرمی می باشد و دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می باشد. در شاسی کشی دستگاه نیز از پروفیل آهن استفاده شده است. مزیت این نوع فر نسبت به نوع معمولی آن وجود درجه ی روی فر و درب شیشه ای می باشد که می توان بدین وسیله پخت را به صورت بهتری کنترل کرد.
سیستم پخت در این فر به صورت حرارت از کف می باشد به این صورت که در کف دستگاه چند ردیف شعله ی خطی قرار می گیرد و روی شعله ها آجر نسوز قرار می گیرد. کارکرد آجر نسوز در این دستگاه به این صورت است که با توجه به ویژگی های آجر نسوز پس از جذب گرما آن را به صورت یکسان پخش می کند که باعث پخت یکنواخت در فر می شود و گرمای اضافه از پشت دستگاه خارج می شود.

فر پیتزا 12 بشقاب صندوقی با درجه و درب شیشه ای

فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب با کف آجری با قابلیت پخت دوازده عدد بشقاب ۲۳ سانتی پیتزا در ۱۰ دقیقه در دو طبقه ۶ تایی را دارد.فر پیتزا دوازده بشقاب دو طبقه به صورت دوجداره از جنس رویه استیل ۴۳۰ خشدار و جداره داخل ورق گالوانیزه ضخیم ساخته میشود.عایق حرارتی فر پیتزا ۱۲دو طبقه دوازده بشقاب از پشم ششه یا پشم سنگ کار می شود تا در دمای بالای ۲۵۰ درجه بدنه فر داغ نشود.ابعاد فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب ۸۵*۶۰*۹۵ می باشد.در قسمت کف فر دارای شعله های خطی با پوششی از آجرهای نسوز طراحی شده است.

در فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب به صورت اهرمی طراحی می شود .و دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می باشد.شاسی کشی های فر از پروفیل آهن ضخیم کار شده است.براساس سفارش مشتری درب فر را می توان به صورت شیشه ایی کار کرد.با نصب درجه یا نمایشگر دمای داخل فر می توان از دمای فر مطلع شد و با درنظر گرفتن زمان و دما ، پیتزا را به بهترین شکل پخت.نوع گاز مصرفی فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب دو براساس سفارش مشتری به صورت گاز شهری یا کپسولی تعبیه می شود.

قیمت فر ریلی با ضمانت و کیفیت عالی در سایز های دهنه ۵۰/۷۰/۸۵  مناسب برای تمام فست فود ها میباشد.ورق به کار رفته در فر ریلی ۱.۵ میل بسیار عالی میباشد.قیمت فر ریلی اتوماتیک و دستگاه پیتزا پز اتومات در یک ساید میباشد.

بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی