اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی و وسایل بازاریابی آنلاین پرکاربردیه که نفوذ اون در زندگی و کار و کاسبی روزبه روز در حال زیاد شدنه. به کمک اون می تونین بنرها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به تبلیغات اجناس و کار و کاسبی خود رو خیلی راحت با بقیه به اشتراک بذارین و از اینفلوئنسرا واسه تبلیغات تجارت خود استفاده کنین. باتوجه به تمایل کاربران به مشاهده بیشتر تصاویر نسبت به ویدئوها، تمرکز کلی اون در بحث تبلیغات روی تصاویر محتوا محوره. این وسط به کار گیری وسایل اینستاگرام واسه بازاریابی آنلاین، جذب مشتری و افزایش فروش اجناس بسایر گسترده شده. در این مقاله می خوایم وسایل پرکاربردی که دلیل بهینه شدن حساب اینستاگرام شما می شن رو معرفی کنیم. با ما همراه باشین.

سرفصل محتوا

  • وسایل اینستاگرام واسه فیلترکردن تصاویر و ویدیو :
  • وسایل اینستاگرام واسه زمانبندی انتشار تصاویر :
  • وسایل اینستاگرام واسه تشویق کاربران و ارائه پیشنهادات خاص:
  • وسایل اینستاگرام واسه موشکافی داده ها :
    • کلام آخر:

وسایل اینستاگرام واسه فیلترکردن تصاویر و ویدیو :

وسیله VSCO :

اپلیکیشنی پرکاربرد و بسیار قوی، با امکانات و قابلیتای فراوون که می تونین اونو خیلی راحت با حساب اینستاگرام خود لینک کنین و به صورت رایگان ازش استفاده کنین.

وسایل Wordswag ، Typorama و Over :

اگر بدنبال ایجاد تصاویر گرافیتی و جذاب با نوشته های خاص هستین و مهارت زیادی در مورد عکاسی و طراحی ندارین، پیشنهاد میکنیم حتمأ این وسیله ها رو بررسی کنین. به کار گیری همه اونا کاملأ مجانیه.

وسیله Enlight :

این برنامه بسیار محبوب، به شما اجازه میده تا ازخلاقیت خود استفاده کنین و ویرایش بهتری روی عکسای تبلیغاتی خود داشته باشین. این برنامه واسه کسائی که در عکاسی تازه کار هستن، خیلی خوبه و توسط اون می تونین  جملات تبلیغ رو به همراه عکسایی با کیفیت عالی واسه بازاریابی بهتر، ارائه بدید. هزینه به کار گیری این وسیله ۳.۹۹ دلاره.

وسیله Afterlight :

اگر بدنبال فیلترهای بیشتری نسبت به فیلترهای اینستاگرام واسه تصاویر خود هستین، این اپلیکیشن واسه شما طراحی شده. هزینه به کار گیری اون ۰.۹۹ دلاره.

وسیله Facetune :

با به کار گیری این اپلیکیشن می تونین بعضی از وسایل مهم و کاربردی فتوشاپ واسه روتوش تصاویر رو روی گوشی هوشمند خود داشته باشین و به آسونی با به کار گیری اونا به بهینه سازی تصاویر خود بپردازید. مثلا تو یه کار و کاسبی خدماتی مانند سالن آرایش، این برنامه  می تونه باعث فروش بیشتر شه. هزینه به کار گیری این وسیله ۳.۹۹ دلاره.

وسیله Boomf :

یکی از باحال ترین وسایل اینستاگرامی Boomfه؛ ابزاری که به شما کمک می کنه به دوستانتون ثابت کنین که به اونا اهمیت می دید. کافیه ۹ تصویر از گالری خود انتخاب کرده و به کمک سرویس یاد شده یه Marshmallow بسازین و اون رو به کسائی که اهمیت می دید بفرستین (از بخش دایرکت اینستاگرام).

وسیله Instaquote :

واسه اضافه کردن متن به تصاویر در اینستاگرام از این وسیله استفاده کنین. بارها تصاویر تار شده با نوشته های جور واجور رو در اینستاگرام مشاهده کردین، اگه دوست دارین خالق اینجور تصاویری شید، از برنامه Instaquote (واسه اندروید یا iOS) استفاده کنین.

وسیله Hyperlapse :

همونطور که میدونید در اینستاگرام تنها میشه ویدیوهایی کوتاه تا ۱۵ ثانیه رو به اشتراک گذاشت. به خاطر همین کاربرانی که قصد انتشار ویدیوهای طولانی تری دارن، از ویدیوهای Hyperlapse استفاده می کنن. سرویس اینستاگرام اپلیکیشنی مخصوص این کاربرد رو واسه iOS به نام Hyperlapse منتشر کرده. کاربران اندرویدی هم می تونن واسه تبدیل ویدیوهای طولانی خود از اپلیکیشنای مربوط به این توانایی استفاده کنن.

وسیله Instapan و Picflow :

اگه تصاویر پانارومای زیبایی رو با تلفن خود ثبت کردین و می خواین اون رو در اینستاگرام منتشر کنین، ابزارهایی مثل Instapan و هم اینکه Picflow می تونن انتخابای خوبی در این مورد باشن. چون که اگه تصاویر بوسیله اینستاگرام کراپ شن ممکنه زیبایی اولیه خود رو از دست بدن. پس بهترین راه حل تبدیل کردنشون به ویدئوه.

وسایل اینستاگرام واسه زمانبندی انتشار تصاویر :

درصورتیکه از حساب اینستاگرام خود واسه اهداف تجاری و بازاریابی استفاده می کنین، به کار گیری ابزارهایی واسه زمابندی انتشار تصاویر در مدیریت بهتر حساب و جذب مخاطب بیشتر تأثیرگذار هستش.

وسیله ScheduGram :

شاید بشه گفت که این سایت باحال ترین و جذاب ترین سرویس در میان وسایل اینستاگرامه. با به کار گیری اون می تونین منبع تلفن چندین سایت رو واسه دسترسی به اونا  پیدا کنین و هم تبلیغ محصولتان رو واسه اونا بفرستین. هزینه اون ۲۰ دلار در ماه واسه یه حساب کاربری اینستاگرامه.

وسیله Hopper :

این سرویس به عنوان یه وسیله واسه زمانبندی انتشار پستای اینستاگرام استفاده میشن که همه موارد مثل فرستادن عکس به چندین حساب، ویرایش عکسا، تبلیغ کردن، اعلام نظر و موارد دیگه رو مدیریت می کنه. هزینه به کار گیری این وسیله واسه یه حساب، ۱۹ دلار در ماهه.

وسیله Hootsuite :

این وسیله علاوه بر اینکه در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیره، شبکه های اجتماعی دیگه شما رو نیزهمگام سازی می کنه. با اینکه شما نمی تونین از راه اون مستقیما برنامه وقتی انتشار پستا رو تنظیم کنین، اما این توانایی رو داره که به نظرات کاربران خود جواب بدید و لایکای هر پست رو بررسی کنین. هزینه اون ۱۹ دلار در ماهه.

 

وسایل اینستاگرام واسه تشویق کاربران و ارائه پیشنهادات خاص:

با به کار گیری این وسیله ها می تونین پیشنهادات خاص فروش اجناس خود رو خیلی راحت با مشتریان خود در اینستاگرام به اشتراک بذارین.

وسایل Foursixty & Soldsie & Like2Buy :

این وسیله ها همون چیزیه که شما در اینستاگرام، واسه تجارت الکترونیک و تبلیغات نیاز دارین. به کار گیری اون واسه اینکه مردم محصول مورد نیازشون رو از شما بخرند، روشی مناسبه. تصور کنین که کاربری می خواد خرید اینترنتی انجام بده ولی به تبلیغی برخورد میکنه که مختص مدتا قبل بوده. برخورد با این صحنه بسیار آزار دهنده س.

به کار گیری این وسایل بازاریابی اینستاگرم بسیار سرگرم کننده س، چون به شما این امکان رو میده، تا محتوای اینستاگرام خود رو به گالریای جذاب و کاربردی تبدیل کنین، چیزی که در تبلیغات فیس بوک هم هست. همه این وسیله ها بوسیله تعدادی از شرکتای بزرگی پشتیبانی می شن که خود اونا هم از این وسیله واسه بازاریابی اجناس شون استفاده میکنن. این وسیله واسه تبلیغات و فروش آنلاین لباسهای بوتیک، جواهرات وغیره مناسبه. شروع هزینه در حدود ۵۰ دلار در ماهه.

ویرایشگر قوی فیس بوک :

از اونجایی که فیس بوک، اینستاگرام رو خریداری کرده، میشه تبلیغات اینستاگرام رو به راه بهتری مدیریت کرد. بسیارشگفت انگیزه که خیلی از افراد توسط این وسیله، واسه افزایش کلیک خوردن سایت فروش کالا، حساب اینستاگرام خود رو به مدیر تجاری فیسبوک خود پیوند میدن. پس بدون هیچ سختی ای قابل درکه که فقط با تغییر یه سوئیچ، میشه آگهیای فیس بوک  رو به آگهیای اینستاگرام تبدیل کنین. هیچوقت از این وسیله قوی صرف نظر نکنین. هزینه به کار گیری این وسیله مجانیه.

 

وسایل اینستاگرام واسه موشکافی داده ها :

بررسی اندازه بهینه بودن تبلیغات ، تحلیل و بررسی داده ها و هم اینکه پیدا کردن روش های جدید واسه بهتر شدن وضعیت بازاریابی آنلاین از اصولیه که واسه هر کمپین تبلیغاتی باید اجرا شه. در ادامه به معرفی چند وسیله واسه تحلیل و بررسی تبلیغات اینستاگرامی پراختیم:

وسیله SocialRank :

این وسیله تحلیل و بازاریابی اینستاگرام، به شما کمک می کنه که فالوئرهای خود رو تحتِ کنترل در بیارید. شما می تونین بفهمین که کی تبلیغات شما رو دنبال می کنه و کی واسه خرید آنلاین از سایت، جزو فالوئرهای اینستاگرام شماس. هم اینکه به شما کمک می کنه تا قدرت جذابیت بیشتری رو واسه بازدید کنندگان اینستاگرام خود بسازین و به این وسیله، تبلیغ شما نمایش بیشتری داره. پیشنهاد می شه این وسیله رو واسه افزایش فالوئرهای اینستاگرام و افزایش سطح فروش آنلاین از سایت خود، استفاده کنین. همه این قابلیتا بدون هیچ هزینه ای و به طور کامل مجانیه.

وسیله Iconosquare :

با به کار گیری این وسیله می تونین برنامه های زمانبندی و سازماندهی تبلیغات رو مدیریت کنین و اثرات موثر اینستاگرام رو در کار و کاسبی خود می شناسونه. هم اینکه به شما در شناسایی روشای به درد بخور واسه جذب مخاطب و برندسازی کمک می کنه. هزینه اون ۸۱ دلار در ساله.

وسیله Instachat :

یکی از پرکاربردترین وسایل اینستاگرامی اپلیکیشن Instachat است؛ این وسیله به شما کمک می کنه تا خیلی راحت نزدیک ترین کاربران اینستاگرامی به خود رو پیدا کنین و با اونا به گفتگو بپردازید! این اپلیکیشن دارای هر دو نسخه اندرویدی و iOSه.

 

کلام آخر:

واسه رونق بخشیدن به کار و کاسبی تون و بهبود تبلیغات خود در گوگل ادوردز، می تونین تبلیغات گوگلی خود رو روی حساب اینستاگرام خود فعال کنین. از راه این توانایی می تونین حساب اینستاگرام خود رو در گوگل تبلیغ کرده و کاربران با سرچ کلیدواژهای مربوط به بخش کاری شما، حساب اینستاگرام شما رو در میان یافته های جستجوهای گوگل مشاهده می کنن.

منبع: برتینا – انگار آی تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *