شرکت سمپاشی و خدماتی ریزه کار

شرکت سمپاشی و خدماتی ریزه کار در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و از آن زمان مفتخر است در خدمت همشهریان عزیز تهرانی باشد. خدماتی از جمله نظافت منزل ،مبل شویی ، سمپاشی و نظافت راه پله پارکینگ و مشاعات منازل ، آپارتمانها و برج های مسکونی ، نظافت محل کار و اداره جات، اعزام نیروز نظافتی به صورت قراردادی و دائم ، مهمانداری و پذیرایی از مجالس ، سمپاشی ساس و سمپاشی موریانه و دیگر حشرات موذی ، سنگ سابی و کف سابی و … با نهایت کیفیت و بهترین قیمت در این شرکت انجام میگیرد.

همشهریان عزیز تهرانی در هر کجای تهران اعم از غرب، شرق، شمال و یا جنوب تهران باشید می توانند با تنها یک تلفن و یا ثبت سفارش خدمات مختلف به صورت آنلاین ، از خدمات ریزه کار بهره مند گردند.

خواهشمندیم توجه داشته باشید که منزل یا محل کار خود را به همراه لوازم و اشیاء قیمتی به راحتی در اختیار هر فرد یا شرکتی که با تبلیغات پر رنگ و لعاب شما را وسوسه می کند، قرار ندهید. سپردن خدمات منزل به دست افراد ناشناس و یا شرکت های معتبر می تواند خسارات مالی و روحی فراوانی به شما وارد کند. ریزه کار با دارا بودن شماره ثبت معتبر و سابقه طولانی در امر شرکت خدماتی خیال شما را از هر جهت راحت می کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   میکاپ صورت عروس