10 نکته مهم برای خرید ریش تراش اصل

برای خرید ریش تراش اصل راهکار های بسیاری پیش روی شما قرار دارد، که با توجه به آن می توانید، انتخابی درست از بین ده ها و حتی صد ها مدل از این محصولات داشته باشید. برای خرید این محصولات برخی از این موارد مهم را که در حین خرید باید به آن توجه داشته باشید، تقدیم حضورتان می کنیم. با ما در دیانا کالا همراه باشید تا در حین خرید در بین تنوعات وسیع این محصولات دچار سردرگمی نشوید!

در ادمه به برخی از ویژگی های ریش تراش اصل می پردازیم:

قیمت ریش تراش اصل

ابتدا باید رنج قیمیتی محصولی که قصد خرید آن را دارید، مشخص کنید و بسته به آن به انتخاب مدل های مورد نظر بپردازید. ریش تراش اصل اغلب قیمت بالایی نیز دارد. نمی توان توقع داشت که یک محصول ارزان قیمت کیفیت فوق العاده ای داشته باشد! خرید این دستگاه ها می تواند با قیمت ارزان و کیفیت عالی همراه باشد و یا قیمت هایی ارزان با کیفیت هایی متوسط از آن ها موجود باشد.

کارکرد با برق یا باتری

این محصولات، دارای دو نوع مدل های برقی و مدل های باتری خور هستند. باید مشخص کنید که کدام یک از این محصولات برای شما کاربردی تر خواهد بود. آیا با انواع باتری خور راحت تر کار می کنید و یا انواع برقی این دستگاه ها برای شما مناسب تر خواهند بود. انواع ریش تراش اصل باتری خور، قابل حمل بوده و وزن های سبکی دارند. این نوع دستگاه های مخصوص اصلاح، اغلب ضد آب بوده و زیر دوش حمام نیز قابل استفاده می باشند. از لحاظ قدرت و توان، انواع سیمی که با برق کار می کنند، پر قدرت تر بوده و کیفیت بهتری دارند. ریش تراش اصل باتری خور عمر کم تری نسبت به انواع برقی و سیمی آن دارد.

وجود شانه در ریش تراش های اصل

ریش تراش اصلی که خریداری می کنید، بدون شک دارای شانه های مخصوصی نیز می باشد، آن ها باید این لوازم جانبی را به همراه داشته باشند، تا بتوان به وسیله آن ها، مو ها را به دلخواه و در اندازه های مورد نظر کوتاه کرد.

ضد آب بودن ریش تراش

ماشین اصلاح اصل دارای انواع مختلفی از نظر مقاومت در برابر رطوبت است؛ این طور نیست که اگر یک مدل از آن ها در محیط های مرطوب قابل استفاده نبود، آن را غیر اصل بدانیم! مقاومت های این دستگاه ها را در برابر گرد و غبار و رطوبت را با نشانی به نام IPXY مشخص می کنند. در این عبارت، قسمت اول به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار است و Y به معنای مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و آب است. X مقاومت در برابر گرد و غبار در محدوده 0 تا 6 را نمایش می دهد. دستگاهی که این نشان را به صورت کامل داشته باشد، قابلیت های بیش تری دارد و در حمام نیز قابل استفاده خواهد بود.

وجود قابلیت نوار سرد

در صورت وجود این نوار های سرد بر روی ریش تراش شما، از بروز هر گونه جوش های پوستی، آلرژی و … بر روی پوست شما جلوگیری می شود، شما پوستی شفاف تر و سالم تر با استفاده از این نوار های سرد خواهید داشت. پس در حین خرید به وجود این نوار ها نیز توجه داشته باشید.

وجود نمایشگر شارژ بر روی ریش تراش اصل

برخی از مدل های با کیفیت این محصولات، دارای نمایشگری دیجیتالی هستند که میزان شارژ ریش تراش را نمایش می دهند. برخی از آن ها نیز از دو لامپ تشکیل شده اند، یک لامپ سبز برای نمایش حالت فول شارژ ماشین و یک لامپ قرمز برای نمایش د شارژ یا پایان شارژ دستگاه است.

قابلیت شارژ سریع

یک مزیت مهم در انواع ریش تراش اصل این است که به سرعت شارژ شود و وقت افراد را تلف نکند! برخی از این دستگاه ها نیز دارای قابلیت شارژ همزمان در حین کار هستند. این موارد سهولت بیش تری در پیرایش صورت شما ایجاد می کنند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید کارت گرافیک ارزان

قابلیت اصلاح خط ریش

دستگاه های ریش تراش اصل باید دارای قابلیت ایجاد خط ریش باشند. مو های بلند در قسمت های مختلف صورت شما با استفاده از این تیغه های خط زن، به سادگی اصلاح و کوتاه می شوند. طول این تیغه ها بهتر است که به صورت متوسط باشد. تیغه های کوتاه به همه قسمت های گوش و بینی و… دسترسی ندارند و تیغ های بزرگ، ظرافت و دقت لازمه را ندارند.

قابلیت نظافت دستگاه

باید به نظافت این دستگاه ها نیز اهمیت ویژه ای داد. هر چند وقت یک بار باید آن ها را شست و شو داد و یا به وسیله آب و وسایل مخصوص تمیز شوند. برخی ضد آب هستند و سری های آن ها قابلیت شست و شو دارند. می توان پس از هر بار استفاده آن ها را شست. برخی دیگر که ضد آب نیستند و باید در محیط های خشک به کار روند، باید با استفاده از برس هایی تمیز شوند. به همین سبب باید این برس ها در بین لوازم جانبی همراه آن ها وجود داشته باشد، تا نظافت ساده تری داشته باشند. برخی از مدل های انواع ریش تراش اصل دارای قابلیت شست و شوی خودکار نیز هستند. یعنی با مایع های به خصوصی که مختص خود آن ها است، به صورت خودکار نظافت می شوند.

طراحی ارگونومیک دسته های ریش تراش اصل

یکی از ویژگی هایی که باید در حین خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، طراحی دسته آن است! دسته های دستگاه باید ارگونومیک باشد تا کارایی آن ساده تر باشد. از آن جا که اصلاح کردن صورت و گردن یک امر دقیق است و شاید تا ساعت ها طول بکشد، باید دسته های آن به گونه ای تنظیم شده باشند که دست را خسته نکند. به همین دلیل طراحی ارگونومیک یکی از پارامتر های مهم در حین خرید آن ها است.

استفاده از ماشین ریش تراش اصل چه مزیتی دارد؟

حال که نکات خرید یک دستگاه ریش تراش اصل را بر شمردیم، بد نیست که بدانیم، اصلا چرا باید از این ماشین های اصلاح استفاده کنیم؟ برخی از مزیت های آن ها را در زیر می خوانید:

  • در هنگام استفاده از این ماشین ها شما نیازی به فوم و ژل های اصلاح نخواهید داشت. در این صورت هزینه های شما نیز کاهش می یابند.
  • استفاده از این ماشین های اصلاح کار را برای پیرایش صورت ساده تر و سریع تر می کند.
  • آن ها کار یک آرایشگر حرفه ای را برای شما انجام می دهند.
  • خطر بریدگی در پوست شما نیز با استفاده از آن ها به حداقل می رسد.
  • درد و سوزش در هنگام اصلاح با آن ها به صفر می رسد.
  • اگر دچار آلرژی یا حساسیت های پوستی شده اید، از یک ریش تراش اصل استفاده کنید! بدون بروز هیچ عارضه ای موفق به از بین بردن مو های صورت خود خواهید شد.

عمر مفید یک دستگاه اصلاح چقدر است؟

عمر مفید هر ریش تراشی به نحوه نگهداری و طریقه استفاده از آن ها نیز بستگی دارد. در کل می توان گفت که از این دستگاه ها بین 3 تا 10 سال می توان استفاده کرد. اما ممکن است، برخی پس از مدتی نیاز به تعویض تیغه داشته باشند. در این صورت باید به یک تعمیر کار حرفه ای مراجعه کنید تا تیغه ای جدید به جای آن بگذارند!

منبع: فروشگاه اینترنتی دیاناکالا