داستان فیلم سگ بند (+دانلود فیلم سگ بند) فیلم اسکای

دانلود فیلم سگ بند به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم سگ بند موضوع اجتماعی کمدی دارد و داستان هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید که لشکر هیتلر با اون عظمت اسمش نازی بود. فیلمبرداری فیلم سگ بند در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهران احمدی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم سگ بند مهران احمدی از هنرمندان برجسته ازجمله امیر جعفری و بهرام افشاری و مهران احمدی تشکیل شده است. دانلود فیلم سگ بند با کیفیت 720p با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم اسکای پخش میشود.

https://filmsky.ir/دانلود-فیلم-سگ-بند/

خلاصه داستان سگ بند

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی ایرانی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود و لی هنوز خلاصه کاملی از این فیلم منتشر نشده و به محض انتشار قرار خواهد گرفت. در فیلم دو کمدین بی نظیر یعنی امیر جعفری، بهرام افشاری ایفای نقش می کنند که تمام بار کمدی به گردن این دو است. میرطاهر مظلومی نیز در نقشی که دارد به خوبی از پس آن برآمده است.

از اول فیلم فردین و فرزاد را آدم‌هایی می‌بینیم که می‌خواهند هر طور شده به پول برسند و چه جالب که آنها راه خلاف را انتخاب می‌کنند و در انتها سرشان به سنگ می‌خورد، این خط روایی فیک و توخالی چگونه می‌تواند تبدیل به اثر کمدی شود؟ توجه کنید که از اساس قصه و شکل‌گیری آن مشکل دارد، یعنی در سکانس‌های آخر فرزاد به فردین می‌گوید من شیشه تولید می‌کنم که بقیه مصرف کنند نه برادرم! اضافه کنید که در پرده آخر(زمستان) یعنی زمانی که این دو برادر مواد مخدر تولید می‌کنند، فیلم از فاز کمدی خارج می‌شود و انگار کارگردان می‌خواهد با استفاده از کاراکتر فرزاد که از اول فیلم او را نادان و ابله دیده‌ایم، درس اخلاق بدهد و در آخر دو برادر متحول می‌شوند و دست از خلاف کردن می‌کشند. این ساده‌انگاری در ساخت فیلم کمدی تبدیل به فاجعه‌سازی شده است.

بازیگران سریال سگ بند:

امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی

از نکات قابل توجه این فیلم حضور مرحوم سیروس گرجستانی می باشد که این فیلم آخرین اثر از زنده زیاد مرحوم سیروس گرجستانی میباشد که در آن ایفای نقش کرده است.

بررسی فیلم ایرانی سگ بند

فیلم سگ بند مهران احمدی محصول سال 1398 است. این زمانی است که مرحوم سیروس گرجستانی درقید حیات بودند و در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم آخرین اثر هنری او در حرفه بازیگری خواهد بود. قطعا فیلم زیبا سگ بند با چنین بازیگرانی، دیدنی است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

قطعا این فیلم با بازی بهرام افشاری و امیر جعفری، یکی از بهترین فیلم‌ها در سال 1401 خواهد شد. این فیلم در تهران فیلم‌برداری شده است که بخش پایانی آن را در ارمنستان فیلم‌برداری کرده‌اند. فیلم ایرانی سگ بند مانند دیگر آثار مهران احمدی، دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی را در قالب طنز بیان می‌کند.

این فیلم در تلاش است که با دغدغه‌های امروز هم‌پا شود. این فیلم نشان‌دهنده افرادی است که مشکلات اقتصادی گریبان زندگی‌شان شده است. آن‌ها سعی در جمع‌آوری ثروت هستند، غافل از‌اینکه راهش، راه درستی نیست و در منجلاب گرفتاری‌های تازه قرار می‌گیرند.

درباره فیلم:

سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از فیلم مصادره است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد؛ جالب است بدانید نام سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است؛ فیلم سگ بند در فضایی متفاوت و کمدی با رویکردهای اجتماعی روایت می‌شود و درباره دوستانی است که از هم جدا شده‌اند و هر کدام سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد؛ اما دست روزگار دوباره آن‌ها را دورهم جمع می‌کند تا گروه سگ‌بند را زنده کنند؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود»؛ فیلم سینمایی سگ بند در تهران فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن نیز در کشور ارمنستان بوده است که به مدت شش ماه به طول انجامید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر موفق شد نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود.

سگ بند کمدی متفاوت

این روزها تنها ژانری که در سینمای ایران می‌فروشد، ژانر کمدی است. تهیه‌کنندگان و کارگردانان و حتی فیلم‌نامه‌نویسان ژانر کمدی در ایران هم پذیرفته‌اند که اقبال عمومی نسبت به کمدی‌های معنادار و طعنه‌آمیز چندان زیاد نیست و البته که احتمال برخورد با کمدی‌های تند و تیز هم وجود دارد. بنابراین بیشتر فیلم‌های کمدی این روزهای سینمای ایران را عناوین تهی، فاقد چارچوب داستانی و واقعا مضحک تشکیل می‌دهند که تماشای یک‌باره آن‌ها برای تماشاگران ریزبین سینمای ایران و جهان هم ممکن نیست.

فیلم سگ بند به عنوان دومین فیلم بلند مهران احمدی تلاش می‌کند تا از این فضای مسموم فاصله بگیرد. در شرایطی که بیشتر فیلم‌های کمدی سینمای ایران در سال‌های اخیر عناوینی بودند که بیشتر شبیه به ویدیوهای چنددقیقه‌ای اینستاگرامی به نظر می‌رسیدند، فیلم مهران احمدی تلاش می‌کند تا کمدی متفاوتی به مخاطب عرضه کند و الحق و الانصاف هم که در رسیدن به این هدف واقعا موفق ظاهر می‌شود.

منبع: https://filmsky.ir/