کیک پز برقی دستگاهی است که از طریق گرما دادن به پختن کیک و شیرینی از طریق المنتی که درون دستگاه است می پردازد. درست کردن کیک به صورت معمولی می تواند سخت باشد. برای همین منظور از دستگاه های کیک پز برقی استفاده می کنیم. دستگاه های کیک پز باعث می شوند که بر اساس قالب و طرحی که به آن علاقه دارید کیک خود را درست کنید. همچنین به وسیله کیک پزهای برقی می توان با سرعت بالایی کیک های کوچک و بزرگ درست کرد. بنابراین انتخاب بهترین کیک پز برقی کار مهمی است که باید بر اساس نقد و بررسی دستی انجام شود. در این مقاله برگرفته از وبسایت بیگ مارکت وب به بررسی خصوصیات و ویژگی های بهترین کیک پز برقی 2022 می پردازیم.

خصوصیات یک کیک پز برقی خوب چیست؟

جنس بدنه مناسبی داشته باشد

جنس بدنه کیک پز از مواردی است که در هنگام تهیه آن مد نظر قرار دهید. جنس بدنه باید کیفیت بالایی داشته باشد و از شکستن و ضربه دیدن مصون بماند. به طور کلی می توان گفت که کیک پزهای برقی بیشتر از جنس فلز و یا استیل هستند.

برخورداری از محفظه سیم

برخی از کیک پزها دارای قابلیت جمع آوری سیم بوده که می توانید با سرعت بیشتری به جمع آوری سیم پردازید و این کار باعث می گردد که از جاگیر بودن و شلوغی دستگاه در آشپزخانه جلوگیری به عمل آورید.

قابلیت شستن کیک پز

یکی از مزیت های دستگاه کیک پز برقی می تواند قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی باشد. سعی کنید دنبال مدل هایی باشید که بتوان آن را درون ماشین ظرفشویی شستشو داد تا آن را تمیز نگه داشت تا دستگاه طول عمر بالاتری داشته باشد.

توان دستگاه کیک پز برقی

در هر دستگاه بالا بودن توان دستگاه به منظره قدرتمند بودن آن دستگاه است. توان های دستگاه به صورت وات نشان داده می شود و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد دستگاه شما بهتر و کیفیت بالاتری دارد.

پایه ضد لغزش

یکی از مزیت های کیک پز برقی می تواند بهره مندی از پایه ضد لغزش باشد به صورتی که از لیز خوردن روی زمین جلوگیری کرده و آن را ثابت نگه می دارد تا از اذیت کردن شما در موقع کار جلوگیری کند.

برخی از مدل های کیک پز برقی

کیک پز برقی لاوین الکتریک مدل تیتان

این مدل کیک پز برقی از پخت سریع و راحتی برخوردار بوده و دارای پوشش داخلی سه لایه است. این کیک پز برقی برای انواع مختلف شیرینی و کیک کاربردی خوب داشته و دارای طول سیم 1 متری است. از قابلیت های این دستگاه کیک پز برقی برخورداری از مزیت شستشو درون ماشین ظرفشویی است. وزن این کیک پز برقی 1.1 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن را فلز تشکیل می دهد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   هاست دانلود ابری راه‌کار برطرف کردن مشکل هاست وردپرس

کیک پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل shelh

وزن این کیک پز برقی 1.9 کیلوگرم بوده و دارای طول سیمی به اندازه 1 متر است. ابعاد این مدل کیک پز 31*15*28 است.

کیک پز برقی لاوین الکتریک مدل Lavana

این کیک پز برقی دارای وزنی معادل 1.2 کیلوگرم بوده و جنس آن از فلز تشکیل شده است. از قابلیت های این دستگاه کیک پز برخورداری می توان به قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی اشاره کرد و همچنین می توان عنوان داشت که این کیک پز برای اقسام مختلف کیک و پیزا مورد استفاده قرار می گیرد. این کیک پز برقی از روکش گرانیت تشکیل شده است.

کیک پز برقی پرانی مدل 8001

این کیک پز برقی از جنس بدنه آلومینیوم تشکیل شده و می توان عنوان داشت که جنس روکش آن از گرانیت تشکیل شده است. از قابلیت های دیگر این کیک پز برخورداری از شیشه سکوریت نشکن است که می تواند یکی دیگر از قابلیت ها و مزایای این دستگاه کیک پز به شمار آید. این کیک پز برقی از جنس فلز بوده و وزن آن به 1.3 کیلوگرم می رسد.

کیک پز برقی تات مدل TA300

یکی از باکیفیت ترین مدل های کیک پز این مدل است. این کیک پز از دو عدد المنت برخوردار بوده و دارای تابه گرانیتی است. درب این کیک پز برقی از نوع درب شیشه ای بوده و هچنین این دستگاه از چراغ بهره می برد. از اقلام همراه این کیک پز برقی می توان به سینی گرانیتی اشاره نمود. طول سیم در این محصول به 1.5 متر می رسد و قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی از قابلیت های دیگر دستگاه به شمار می رود. از خصوصیات دیگر این کیک پز برقی می توان به جنس بدنه فلزی و وزن 2 کیلوگرمی آن اشاره کرد.

کیک پز برقی کد 12345

این کیک پز برقی دارای سیم به طول 1 متر بوده و می توان گفت که جنس بدنه اش از فلز تشکیل شده است. وزن این دستگاه کیک پز برقی 1.3 متر بوده و از کابل جداشونده بهره می برد. بهره مندی از روکش نچسب و شستشو راحت از دیگر ویژگی های این کیک پز برقی به شمار می رود. از اقلام همراه این محصول می توان به استوانه آلومینیومی اشاره نمود.

منبع: بیگ مارکت وب