به کار گیری انواع سقف شیبدار نه تنها امروزه بلکه در گذشته های دور نیز انجام می شده است و شما می توانید ویلاها و کاخهای قدیمی زیادی که در ساختار آن ها از انواع سقف شیبدار استفاده شده است را اجرای سازه فضاکار مشاهده کنید. آبرو سقف شیروانی شامل رنگ های مختلفی می شود که با توجه به شرایط آب و هوایی، رنگ مناسب و ضخامت مناسب آبرو یا گاتر انتخاب می شود. سقف های سفالی از ورق های طرح سفال می باشند که بیشتر از آن ها برای پوشش سقف شیروانی استفاده می شود و از مزایای آن عمر بالا، حجم کم، بدون نیاز به رنگ، مقاوم در برابر نور خورشید، نصب آسان و سریع، قیمت مناسب و… شبکه ها یا قاب های فضاکار مدولار و تکرار پذیر آن سبب شده اند اسپیس فریم از قدرت و توانایی بسیار مطلوب و بالایی برای ارضای خواسته ها و تمایلات معماران گرامی را داشته باشد. ضد ضربه است و انعطاف بالایی هم دارد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد محاسبه پوشش سقف سوله لطفا از سایت ما دیدن کنید. کناف به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا، سهولت کار و اجرای سریع، میتواند فضایی ایده آل را برای کار و فعالیتهای اجتماعی بوجود بیاورد. شینگل را می توان به عنوان رایج ترین پوشش سقف شیبدار در آمریکا و کانادا معرفی کرد که دارای مزایایی نظیر کیفیت بالا، اجرای سریع، مقاومت و دوام بالا، تنوع رنگ و عایق بودن و آب بندی فوق العاده می باشد.

شرکت سازه فضاکار تبریز

مدرن بام با تجربه 10 سال در زمینه تولید و نصب انواع سقف های شیروانی و شیبدار با گارانتی معتبر و مادام العمر در رقابت با برند های خارجی، محصولی بسیار با کیفیت و بادوام را در اختیار شما قرار می دهد تا شما و ساختمان شما جزء خانواده مدرن بام شوید. این گارانتی شامل تغییر رنگ سنگریزهها کلیه موارد ظاهری سقف سنگریزه ای کینگستون میشود. این نمونه با خطوط صاف و شکسته وظاهر فلزی اش بر خلاف دیگر مصالح ظاهری مدرن و امروزی دارد و در رنگ ها و سبک های گوناگون مختلفی موجود است. لایه قابل توجه آن از جنس گالوالوم (آلوزینک) است که بسیار مقاوم تر از ورق های گالوانیزه میباشد.گالوالوم آلیاژی است از فولاد آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلییکون میباشد.پوشش تایل سقف شیبدار با توجه به ساختار خاص خود در عوامل جوی بسیار مقاوم میباشد.بادرنظر گرفتن سبکی این پوشش در مواقع زلزله مقاوم است و مناسب برای هر نوع آب و هوای جغرافیایی میباشد. در ظاهر اینطور به نظر میرسد که عایق بندی سقف شیروانی الزامی ندارد و این نوع از سقفها نسبت به عوامل محیطی مثل برف و باران مقاوم هستند.

سازه فضایی مشهد

سپس برای نصب سقف شیروانی, بلندترین دهنه مورد نیاز سقف را با توجه به نوع سقف شیبدار میسازیم و در محل مورد نظر قرار میدهیم. مهمترین مرحله از نحوه اجرای گاتر ها، مرحله نصب آبرو است. در این مقاله، کارشناسان پارسیک با تکیه بر تجربه و فیدبک مشتریان، انواع عایق و بهترین نحوه عایق کاری سقف شیروانی را در اختیار شما قرار میدهند. نحوه نصب زیرسازی سقف شیروانی از نوع گاتر بسیار آسان است. جهت آشنایی مراحل نصب سقف شیروانی و نکات لازم برای اجرا با ما در ادامه همراه باشید. تا بر حسب شرایط مختلف طرحهایی را برای سقفهای شیروانی ارائه کنند که تا حد امکان از جنبهی صرفهجویی در مصرف انرژی حافظ محیط زیست نیز باشد. در ساختمانهای صنعتی ، آشیانه هواپیما ، انبارهای بزرگ و سایر ابنیه مشابه که معمولاً دهانه بین ستونها و دیوارها از حد معمول بیشتر است، به منظور جلوگیری از کاربرد تیرهای بتنی و آهنی سنگین ، از سقفهای شیبدار استفاده میکنند. قابل ذکر است که اکثر بتنهای مصرفی در ساختمانهای ساخته شده حتی در چند سال اخیر از مقاومت محاسباتی ضعیفتر هستند و در هنگام وقوع زلزله، فجایع جبران ناپذیری را بوجود خواهند آورد.

با توجه به مشخصات فنی،سقف شیروانی اصولاً به سقفی که بین ۱۵ الی ۷۰ درجه شیب داشته باشد سقف شیبدار گفته میشود که البته در اکثر موارد این شیب در بامها، چیزی بین ۳۵ تا ۵۰ درجه در نظر گرفته میشود. از نقطه نظر شیب، در سقفهای شیبدار، شیب ساده که یک الی دو شیب میباشد و شیب چندگانه قابل اجرا ماست. برای ساخت سقف های شیب دار تک شیب از ورق هایی همانند یو سی دی سی هم استفاده می کنند که علاوه بر داشتن زیبایی منحصر به فرد از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این محصول با کمک تفنگ های مخصوص قابل استفاده است. سقف شیروانی در مناطق با اب و هوای خاص و پربارش مورد استفاده قرار گرفت اما امروزه به دلیل جذابیت و زیبایی چشمگیر این پوشش سقفی در هر نوع اب و هوای اقلیمی کاربرد داشته است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مطلب میخواهیم به بررسی جامع و کامل سقفهای شیروانی از نظر کیفیت، ماندگاری و زیبایی بپردازیم تا بتوانیم بهترین سقف شیروانی برای خانه یا ویلای خود انتخاب کنیم.

این نوشته را هم از دست ندهید :   وب سرویس اس ام اس (پیامک)

سازه فضاکار 40

فولاد و آهن جز آن دست ه از عناصری میباشند که دچار زنگ زدن و تضعیف در دراز مدت میشوند .ورق های گالوانیزه با توجه به ساختار خاص خود دیگر این مشکل را ندارد؛همین امر سبب گردیده تا کاربرد این متریال مورد پسند بسیاری از صنعت ها بخصوص مناسب برای سقف شیبدار باشد.این محصول علاوه بر اینکهار از نظر مالی مقرون بصرفه میباشد،دارای وزن بسیار کم و رنگ های مختلفی هم است. سقف ذوزنقه هم یکی دیگر از پوشش های سقف شیروانی است که همانطور از نام آن پیداست به دلیل شکل مربعی موج دار در عرض این ورق ها به ذوزنقه ای معروف است این سقف فرم خاصی از ورق گالوانیزه یا ورق رنگی است که با عرض 100 و 125 cm میتوان تولید کرد. تایلهای بتنی: بسیار شبیه به تایل سفالی میباشد.از نظر کیفیت بسیار پایدار و بادوام بوده و توانایی این را دارد همان ظاهر و فرم سفال را با هزینه بسیارپایین تر تداعی کند. 33.در تعیین وزن قطعات ردیفهای 091101تا ،091104وزن قطعه پیش از سوراخکاری در نظر گرفته میشود. اگر به دنبال مصالح مورد نیاز برای سقف خانه خود هستید حتما نوع متریال سقف توسط طراح منزل و با مشورت شما تعیین گردد و رنگ نیز حائز اهیمت است، اما نوع متریال بسیار مهم بوده و چون مصالح سقف وزن های مختلف دارند باید توسط مهندسان ساختمان تعیین شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پوشش سقف شیبدار ساندویچ پانل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

پذیرش و مقبولیت سازه های فضاکار در بین طراحان و مهندسین سازه به واسطه برخی از شرایط منحصر به فرد آنها می باشد. به دلیل ایجاد استحکام در سازه ویلاها و دوام بالای سقف ویلاها در برابر باران شدید و برف باید از سقف های شیبدار و مقاوم استفاده شود. خرپا به خاطر دو بعدی بودن باید از هر دو طرف مهاربندی شده و دارای تکیه گاه باشد اما سه بعدی بودن سازه های فضاکار این امکان را به شما خواهد داد که از یک سر آزاد باشد که باعث محبوبیت بیشتر آن در کاربردهای زیبایی شناسی شده است. عایق رطوبتی نانو، یکی از بهترین روش ها برای عایق بندی سقف شیروانی است. اجرای صحیح آبرو در پشت بام های شیروانی باعث می شود که آب باران و برف به محیط اطراف نفوذ نکند. سقف شیبدار فلزی با سبک نوین و مدرن به خوبی هماهنگ می شوند و می توانند حسی امروزی به سبک های قدیمی ترو سنتیالقا کند. استفاده از دو روکش فلزی با لایه عایق وسط هوا را معتدل نگه داشته و از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است. در پیاده سازی سوله ها اغلب به دنبال سقف هایی هستند که علاوه بر آن که سبک وزن باشند، سرعت اجرائی بالایی هم داشته باشند و به گونهای مقاوم و مستحکم باشند که بتوانند فشار باد و وزن را تحمل کنند.

در بسیاری از مناطق جغرافیایی، بار وارد بر سقف شیبدار بسیار زیاد است به طوری که اغلب اوقات میزان بارش برف ممکن است به پوشش بام فشار وارد کند. سقف های بام تا چه میزان می توانند تحمل بار داشته باشند؟ این امر می تواند شامل بودجه، نوع معماری ویلا، رنگ متریال، مقاومت و میزان تحمل مواد در آب و هوای مختلف و موارد دیگر باشد. توزیع مناسب روشنایی در نقاط مختلف. برای انواع اقلیم ها با شرایط آب و هوایی متفاوت مناسب میباشد. ساخت شیروانی علاوه بر زیباسازی محیط سایه و سرپناهی برای شرایط آب و هوایی متفاوت است. مراحل نصب سقف شیروانی چیست؟ جهت نصب سقف شیروانی برخلاف وزش باد باید باشد. سقفهای شیروانی که در آنها عایقهای حرارتی مورد استفاده قرار میگیرند و اصطلاحاً به آنها سقفهای شیبدار گرم گفته میشود. سقف هایی که حداقل 30 درجه و حداکثر 90 درجه دارای شیب هستند، سقف شیبدار نامیده می شوند. سقفهای کینگستون با ورق گالوالوم از پیش رنگ شده قادر است انعکاس خورشیدی را تا حداقل ۶۵% نشان دهد و تا ۸۰% حرارت را نشر دهد. در برخی از طرحها میتواند موجب ذخیرهی انرژی خورشیدی و گرمایشی بیشتری نیز شود. هرم به ناحیه های مسکونی، تجاری و رفاهی تقسیم بندی می شود که 50کیلومتر مربع آن 240000 واحد مسکونی برای 750000 نفر را در بر میگیرد و هر ساختمان انرژی مورد نیاز خود را خود به وسیله ی انرژی بادی و خورشیدی تامین می کند.