پژوهش – کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD) )به منظو رتوسعه محصول با رویکرد …

پژوهش – 
کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD) )به منظو رتوسعه محصول با رویکرد  …
۲۱-قیمت پایین

۵

۲

 

 

جمع کل

۸۲

۵۴

 

 

ادامه ضمیمه شماره چهار
(پرسشنامه شماره چهار)
پرسشنامه چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان شرکت گلچکان زمانی
اعضای محترم تیم تصمیم
با توجه به این که در گام اول و دوم این پژوهش (کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD)) به منظور توسعه محصول با رویکرد مشتری‌گرایی در شرکت گلچکان زمانی) عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شرکت گلچکان زمانی طبق لیست پیوست شناسایی شد لذا خواهشمند است در این مرحله ما را یاری نمایید:
چگونگی دستیابی به نیازها و خواسته‌های مشتریان شرکت گلچکان زمانی را با توجه به قابلیت‌ها و محدودیت‌های سازمان خود بیان نمایید.
(این پرسشنامه با همکاری پژوهشگر تکمیل خواهد)
باتشکر از همکاری شما
غیاثی
ضمیمه شماره پنج عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شرکت گلچکان زمانی
۱- غلظت بالای محصولات
۲- عدم استفاده زیاد از مواد نگهدارنده و شیمیایی و اسانس‌ها در محصولات
۳- تولید محصول به گونه‌ای که با ذائقه کودکان متناسب باشد
۴- تولید محصول با ماندگاری زیاد (پس از گذشت زمان ته آن لایه نگیرد)
۵- استفاده از اسانس‌های متفاوت برای از بین بردن طعم و مزه تلخ دارو به شرطی که روی کیفیت آن تاثیر نگذارد
۶- استفاده از شیشه به جای بطری‌های پلاستیکی
۷- شناسایی داروهای گیاهی بیشتر در مناطق مختلف استان
۸- بسته‌بندی بهتر و شکیل‌تر (در سایزها و رنگ‌های متفاوت، دارای لیبل‌های شاد و تاریخ تولید، انقضا و قیمت خوانا برروی آن)
۹- تولید محصول در اندازه‌ها وحجم‌های متفاوت
۱۰- استفاده از بطری‌هایی که مورد علاقه کودکان باشد (شکل اسباب بازی)
۱۱-روی شناسنامه بطری شکل گیاه مربوطه طراحی شده باشد
۱۲- استفاده از ظروفی که مصرف محصول را تسهیل نماید
۱۳-چاپ و توزیع کتابچه راهنما در مورد زمان و نحوه مصرف داروهای گیاهی
۱۴-ایجاد یک شناسنامه برای هر دارو و آویختن آن از درب بطری
۱۵- استفاده از تخفیف‌ها، تشویق‌ها و کوپن‌های جوایز
۱۶- توصیه به مصرف داروهای گیاهی توسط پزشکان عمومی
۱۷- ساخت فیلم‌های آموزنده درصدا وسیما، اجرای همایش‌های مردمی و توزیع سی دی خواص درمانی داروها و… جهت آشناسازی مردم با فرهنگ استفاده از داروهای گیاهی(فرهنگ سازی)
۱۸- معرفی و گسترش سایت اینترنتی جهت آشناسازی مردم با خواص درمانی داروها
۱۹-ایجاد مراکز و نمایندگی‌های فروش بیشتر محصول در سطح شهر
۲۰- توزیع رایگان در عطاری‌ها
۲۱- قیمت پایین

این را هم حتما بخوانید :
فايل دانشگاهی - بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران- قسمت ۵

منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

مدیر سایت