پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، ویژگیهای شخصیتی، یژگیهای شخصیتی، ویژگیهای شخصیت

Deep Learning and Machine Artificial Intelligence Concept

۱۹۶۷
Morgan&Hunt1994
Rousseau&et al1998
عوامل فردی
مشتریان
۲
متغییری که در رابطه با خود مشتری بوده و بر اعتماد وی در تجارت الکترونیک موثر می باشد در علم روانشناسی به اعتماد به عنوان یک خصوصیت مبتنی بر ویژگیهای شخصیتی توجه می شود که دارای ریشه های عمیق در باورهای فرد بوده
Kim2004
Tan.& Sutherland2004
عوامل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *