پایان نامه رایگان درباره تبلیغات دهان به دهان، ارتباطات انسانی، تبلیغات دهان، استراتژی ها

Abstract Wired Technology Background

دهان به دهان قدرت مند ترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت ها یا سازمان ها بدون هیچ هزینه ای از فردی به فرد دیگر منتقل می شود تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود.
Doney&cannon1997
تکرار خرید
۲
نشاندهنده رضایت آنی مشتری از محصول یا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *