همه ما می‌دانیم که این روزها استفاده از قفل دیجیتال بدون نیاز تماس دست با دستیگره، بیش از هر زمان دیگری ضرورت پیدا کرده است. مجموعه آداک با تاکید بیشتر بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار و اماکن عمومی ‌و همچنین نیاز به رعایت ایمنی کارمندان و مشتریان، قادر به ارائه جایگزینی ایمن به جای قفل‌های سنتی است.

خرید قفل دیجیتال و قفل‌های بدون صفحه کلید برای ادارات و مجتمع‌های مسکونی راه‌حل ایده‌آلی است که خطر تماس چندین نفر با سطوح بالقوه آلوده را به حداقل می‌رساند. استفاده از قفل‌های دیجیتال جدید و بدون دستگیره برای بسیاری از مشاغل که می‌خواهند درهای خود را دوباره به روی همکاران و مشتریان باز کنند مهم است. کارشناسان ما در بخش فروش قفل دیجیتال در حال حاضر به لحاظ نگرانی از سلامت هموطنان عزیزمان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان محترم هستند. گروه مشاورین ما با تخصص کافی در خصوص قفل دیجیتال درب آپارتمان و سایر قفل‌ها و دستگیره‌های هوشمند مناسب برای مجتمع‌های ساختمانی اداری و غیر اداری آماده ارائه بهترین قیمت قفل دیجیتال در کشور هستند.

مزایای استفاده از قفل‌های دیجیتال در منازل و ساختمان‌های مسکونی

از آنجا که ایمنی، راحتی و زیبایی سه فاکتور مهم در قفل‌های هوشمند هستند؛ از این رو بیشتر مشتریان با بررسی قیمت و ارزش رتبه‌های امنیتی و همینطور سهولت در استفاده، این محصول را انتخاب می‌کنند. مشتریان می‌توانند بعد از مشاوره با کارشناسان ما و با انتخاب ایمن‌ترین قفل‌های الکترونیکی درب ورودی شایسته‌ترین خرید را داشته باشند. استفاده از قفل دیجیتال درب آپارتمان می‌تواند مزایای زیر را برای کاربران به همراه داشته باشد.
• ورود افراد بدون لمس دستگیره ورودی، سبب حفظ رعایت بهداشت می‌شود.
• کنترل بیشتری روی دسترسی و ورودی ساختمان خواهید داشت.
• قفل دیجیتال سبب افزایش امنیت ساختمان می‌شود.
• هزینه‌های مربوط به قفل‌های سنتی مانند تعویض و ساخت کلیدها کاهش می‌یابد.
• استفاده از قفل‌های دیجیتال در ساختمان‌ها به خاص بودن سازه کمک می‌کند.
مجموعه آداک با پیشینه چندین ساله خود در امر فروش قفل دیجیتال، واردات، تولید و خدمات پس از فروش انواع قفل‌های هوشمند دیجیتالی و دستگیره‌های دیجیتال، نه تنها در بازارهای داخلی نیاز مشتریان و هموطن را تامین کرده است؛ بلکه توانسته با رخنه در بازارهای سایر کشورهای همسایه مانند عراق و گرجستان، توانایی و مهارت خود را به منصه ظهور برساند. مجموعه آداک با ارائه مناسب‌ترین قیمت قفل دیجیتال اثبات کرده است که همواره منافع مصرف‌کننده در اولویت است. از این رو بیشتر مشتریان ما با خیال آسوده اقدام به سفارش و خرید قفل دیجیتال از مجموعه آداک می‌کنند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مشاوره انجام پایان نامه

کارایی قفل دیجیتال برای امکان عمومی

از قفل دیجیتال می‌توان در اماکن عمومی ‌متفاوتی مانند موارد زیر استفاده کرد:
• مدارس، مهد‌ها و دانشگاه‌ها
• ساختمان‌های اداری
• بیمارستان‌ها
• کارخانجات، اماکن صنعتی و انبارها
• رستوران‌ها و کلوپ‌ها
• بانک‌ها
• و…
با توجه به پیشرفت سازه‌های امروزی، استفاده از قفل دیجیتال نه تنها در مراکز عمومی، ‌بلکه به صورت تخصصی‌تر در ساختمان‌های خصوصی مانند ویلاها، برج‌ها و… نیر توجیه‌پذیر است. قفل دیجیتال درب آپارتمان یکی از پرفروش‌ترین محصولات ما در بخش ساختمان‌های مسکونی است. کارایی و کیفیت محصولات این مجموعه سبب شده تا مشتریان ثابت ما، همیشه آداک را برای خرید قفل دیجیتال به دیگران پیشنهاد کنند.

شرکت آداک، ارائه دهنده محصولاتی مانند قفل دیجیتال، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال و تجهیزات هتلی می‌باشد. شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید و یا ثبت سفارش کنید.

قیمت قفل دیجیتال