اهداف ، افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش تبلیغات از کار و کاسبی و اجناس شما هستش. در دنیای امروز، موفقیت کار و کاسبی و فروش با افرادیه که بتونن فعالیتای خود رو به هر نقطه از دنیا عرضه کنن و این کار با داشتن یه سایت پر بازدید اماکن پذیره.

در وقتی که کاربر مطلبی رو در گوگل سرچ می کنه، به سراغ چند سایت اول میره و طبیعتا شانس با سایت هییه که در ۳ رتبه اول گوگل قرار گرفته باشن و اگه بتونن در رتبه اول قرار گیرند و این سمت رو مدتها حفظ کنن، احتمال برند شدن اجناس اونا وجود داره. واسه این کار از ترفندهایی واسه استفاده می شه که به وسیله گوگل تنظیم شده و قانونی هستن. اما بعضی وقتا سئوکار از روشی استفاده می کنه که از نظر گوگل غیر قانونیه و طبیعتا با استفاده زیادتر از اندازه از این روش ها، واسه وب مستر، جریمه هایی به دنبال داره. یکی از این ترفندها، صفحات دروازه (Doorway pages) است.

معرفی صفحات دروازه (Doorway pages) در سئو

به کار گیری تکنیکای دروازه، یکی از تکنیکای است که در این روش، کاربرد با ورود به یه صفحه، ناخواسته وارد صفحات دیگه می شه. هدف به کار گیری این کار اینه که بعضی از صفحات از نظر محتوایی کیفیت خیلی پایینی دارن و در نتیجه وب مستر نمی تونه از راه اون محتوا، رتبه خود رو بالا ببره در نتیجه کاری که انجام میده اینه که در این صفحات، از کلمات کلیدی زیادی استفاده می شه.

در این صفحات ترفندی که به کار میره به این صورته که کلمات کلیدی و یا عبارتایی که احتمال سرچ اون به وسیله کاربر هست، به صورت یه لینک در متن دید میره و وقتی که کاربر روی اونا کلیک می کنین ناواسته وارد چندین صفحه می شه که در این کار، هدف فقط افزایش بازدیده و کاربرد اهمیتی نداره یرا با این کار کاربر خسته می شه. بنابر این گوگل کارایی انجام داده که این صفحات بسته شن و کاربرد به صفحات دیگه هدایت نشن. بعضی از این صفحات حتی متن برابری دارن و فقط واسه افزایش بازدید و ورود دروازه ای به صفحات دیگه به کار می رن در نتیجه ارزش محتوایی ندارن و از این نظر گوگل اونا رو رد می کنه.

حتما بخونین :

  • ۳ نوع محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن
  • راهنمای بهینه سازی تصاویر در سئو: عکس ها از متون مهم تر می شن
  • تبلیغات پولی در سئو
  • اینفوگرافیک تاثیر سئو در کار و کاسبی
  • پیروزی با سئو درجنگ گلادیاتورها