شما می تونین این حرکات رو روزانه تمرین کنین، روی هر حرکت بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه مکث کنین و به طور متناوب جاتون رو با همدیگه عوض کنین.

Upper-Back و Shoulder Stretch

روبروی همدیگه وایس تاده و مچ دستای همدیگه رو بگیرین. پاها رو از همدیگه فاصله بدین، زانوها رو خم کنین و به طرف پایین چمباتمبه بزنین، رانا رو از همدیگه جدا کنین. به زمین خیره شید و گردن رو شل کنین.

Lower- Back Release

در حالی که صورتتون به سمت بالاست و همسرتون مچ پاهاتون رو نگه داشته، روی زمین دراز بکشین. عضلاتتون رو شل کنین، باسن رو روی زمین نگه دارین، در عین حال با ملایمت از زانو تا مچ پا رو به شکل هلالی تاب بدین، حرکت رو به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه ادامه بدین.

Chest Stretch

در حالی که پشتتون به همسرتانه، سرپا وایسید، بازوها رو در دو طرف به سمت عقب نگه دارین و کف دستا رو باز کنین. همسرتون باید کمی بالاتر از مچ دستان شما رو نگه داره. در حالی که اون گامی به عقب بر می داره و دستان شما رو به سمت بالا میکشه شما به سمت جلو خم شید.