14
مارس
غیرفعال

بهینه سازی جستجوی محلی گوگل

‫شما باید کار و کاسبی خود رو در‬ Google+ Local لیست کنین تا‬ یافته های جستجو محلی ظاهر شه و‬ اولین قدم واسه این کار‬، رفتن به‬ www.google.com/placesforbusinessه.‬ قبل از وارد شدن باید نکته ای رو بدونین،‬ وقتی که در Google+ Local‬ ثبت نام میکنین، بهتره یه اکا‫نت گوگل جدا از هم ساخته و با اون‬‬ لیست خود رو مدیریت کنین و‬ این حساب باید با دامین شرکتی اتصال یابد.‬ چیزی مانند local@yourdomain.com‬ میتونه حساب شما‬ رو به کار و کاسبی وصل‬ کرده و از حساب شخصی جدا سازه.‬ اگه شما و سازمانی که براش‬ کار میکنین تصمیم بگیرین که نقشی بیافرینید،‬ این جدا سازی میتونه شما رو‬ از مشکلات بسیاری دور کنه.‬

مشکلات

کار با Local در بهینه سازی جستجوی محلی

وقتی که واسه اولین بار وارد‬ سایت میشین، باید شماره تلفن خود رو وارد کنین‬‬ و گوگل اگه کار و کاسبی شما‬ رو بشناسه این موضوع رو اطلاع می ده.‬ اگه اینکار رو انجام بدین هر اطلاعاتی که بتونه رو براتون پر میکنه. اینجا شما می تونین هر اطلاعاتی‬ که می خواید رو در مورد کار و کاسبی‫تون در اختیار گوگل بذارین‬‬ پس شما باید همه فیلدهای لازم و هر‬ فیلد اختیاری که هست رو پر کنین.‬ واسه شروع نام شرکت رو در فیلد‬ Company/Organization بنویسین‬ تلاش نکنین واسه گرفتن رتبه‬ بالاتر کلیدواژهایی به نام شرکت خود اضافه کنین‬. یادتون باشه که نقل‬ قول شما باید همیشه ثابت باشه‬ و با این کار در واقع‬ با مشکل روبرو میشین و هم اینکه ضد قوانین نیزه. از اونجایی که نام،‬ نشانی و شماره تلفن لازمه‬ بعضی وقتا می تونین از پیشفرض در اون استفاده کنین.

‬ یه راهی که واسه نوشتن نام‬، نشانی و شماره تلفن هست که‬ به کار گیری یه فایل متنیه.‬ شما می تونین اونو در هرجایی که‬ فردی به اونا نیاز داره قرار‬ بدین و وقتی که نقل قول خود‫ رو بروزرسانی میکنین‬‬ اون اطلاعات رو در فیلدها کپی کنین.‬ به این صورت همیشه اطلاعات شما‬ ثابت و دقیق باقی میمونه‬ بعد ایمیلی که می خواید واسه کسب‬ و کار و وب سایتتون استفاده کنین رو وارد کنین.‬ با وجودی که این موضوع اختیاری‬ است ولی به کار گیری اونا میتونه به درد بخور باشه‬‫ و شما می تونین در اون تا‬ ۲۰۰ کاراکتر توضیح هم بنویسین‬. شما می تونین از کلیدواژهای هدف استفاده کنین‬ ولی این باید بتونه کسب و‬ کار شما رو توضیح بده‬ و مشتری رو ترقیب کنه که‬ شما رو در مقایسه با حریف انتخاب کنه.‬ در مرحله بعد دسته ای‬ رو در لیست انتخاب کنین.

‬ پیشنهادهای دسته بندی وقتی شروع به‬ تایپ کنین ظاهر میشه و‬ در صورت تمایل می تونین یکی از‬ دسته پیشنهادی رو انتخاب کنین‬. شمام اینکه می تونین لینک دسته بندی‬ دیگری رو واسه انتخاب ۵ دسته استفاده کنین‬ Service Areas و Location Settings‬ نشون میدن که مشتریان به‬ سمت شما میایند یا شما به سمت اونا‬ میرید. واسه نمونه اگه شما کافی شاپی‬ دارین شاید مشتریان به سمت شما میایند.‬ عکاس عروسی از طرف دیگه به سمت مشتریانشان میره.‬ هم اینکه شما می تونین ساعت کاری و‬ تعرفه ها رو هم مشخص کنین.‬ شما می تونین هر اطلاعاتی که می خواید‬ رو در لیست بذارین.‬

یادتون باشه که مشتریایی‬ بالقوه در آخرین لحظه جستجو میکنن‬ و اگه بدونن که در زمان‬ مشخصی باز هستین و یا اینکه کارت اعتباری قبول میکنین‬ ممکنه به سمت شما بیان و‬ رقبای شما رو انتخاب نکنن‬. عکسها و ویدئوها راهی عالی واسه‬ نمایش کسب و کارتونه‬ و با اون می تونین نشون بدین‬ که در صورت دریافت خدمات‬ چی دریافت میکنن. اگه شما صاحب رستورانی هستن عکسی‬ از غذاهای وسوسه انگیز، پذیرایی دوستانه‬ و جو خوب رستوران میتونه مشتریان جدیدی رو جذب کنه.‬ شما حتی می تونین ویدئویی از میز‬ سالاد و یا راه رفتن در سالن پذیرایی بذارین.‬ اگه کار و کاسبی شما در‬ پروفایلش ۱۰ عکس یا ۵ ویدیو داشته‬ باشه میتونه به اراده کردن مشتریان بالقوه کمک کنه.‬

اراده کردن

آخرین قطعه این پازل فیلد‬ Additional Detailsه‬ و این جاییه که باید خلاقیت داشته باشین.‬ اگه شما می خواید در مورد کسب‬ و کار حرفی بزنین باید اینجا بنویسین‬ و با اینکه Google+ Local‬ این بخش رو در لیست نشون نمیده‬‬ ولی بازم ارزش صرف زمان واسه‬ پر کردن این جزئیات در مورد ‫کار و کاسبی رو داره.‬‬

خلاقیت

بعد از پر کردن این فرم،‬ باید لیست کار و کاسبی خود رو‬ قبل از قرار دادنش تایید کنین. Google+ Local یه کد‬ تاییدی رو براتون می فرسته‬ که این کار رو با نشانی‫ کار و کاسبی، شماره‬‬ تلفن و وقتی که اونو گرفتین انجام می ده‬. شما باید اونو در حساب‬ Google+ Local وارد کنین‬ که تایید کنین صاحب کسب و‬ کار مورد ادعای خود هستین‬. وقتی که لیست گزاری تون آنلاین‫ شد، شما می تونین بر گردید اون‬‬ رو ویرایش کرده و یا عکسهای جدید‬ یا ویدئوهای جدید یا چیزایی که‬ الان قرار ندارن رو اضافه کنین.‬ هر چی بیشتر در مورد کسب‬ و کارتون به گوگل بگید‬ موتور جستجو راحت تر میتونه کسب‬ و کار شما رو درک کنه‬ و سریعتر در یافته های جستجو قرار میگیرید.‬ هر چی جزیئات بیشتری در لیست داشته باشین‬ مشتریان بیشتری ترقیب می شن که به شما سر بزنن‬.‬‬‬‬