استراتژی محتوای بلند مدت

۳d render, lightning, electric power symbol, retro neon glowing sign isolated on black background, ultraviolet light, electricity, electric lamp, adult sex icon, fluorescent element

هر مدیر سایتی می دونه که مهمترین عامل در ، افزایش اندازه بازید و در آخر تعداد مشتری، تولید محتوای دراز مدت و ماندگاره. منظور اینه که محتواهایی تولید شه که هیچ وقت ارزش خود رو از دست ندن و همیشه واسه کاربر تازگی داشته باشن.
تولید محتوا دارای اثرات زیادیه من جمله:
۱- افزایش ترافیک سایت
۲- افزایش اعتبار برند اجناس شما
۳- افزایشش اندازه کارآفرینی واسه شما
۴- افزایش اعتماد کاربر به شما
۵- و…
حال بهترین محتوا، به محتوایی می گن که نه فقط از نظر کمی و کیفی بسیار عالی باشه و کاربر رو به سمت خود تشویق کنه، بلکه باید همیشه موندگار باشه. واسه این که روش هدف دار دراز مدت واسه محتوا اعمال شه باید چند اقدام انجام داد:
۱- همزمان با گذشت زمان، یافته های جدیدتری درباره اون موضوع کشف می شه پس شما باید مقالات قدیمی در این رابطه رو آپدیت کنین و مطالب جدید به اون اضافه کنین.
۲- با روشای جور واجور تلاش کنین ظاهر مقاله رو چه از نظر تصاویر و چه از نظر فرمت مقاله، همیشه به روز نگه دارین.
۳- درباره جنسای خود، همیشه نکات جدید و آخرین یافته ها و کاربرده ها رو

‫از اونجایی که هر روزه کسب‫ و کارای بیشتری به عنوان‬‬رسانه ای واسه محصولاتشون از اینترنت استفاده میکنن،‬ باید صاحبان کار و کاسبی دلیل‬ به درد بخور بودن روش هدف دار محتوای دراز مدت واسه رسیدن به‬ اهداف جستجو رو بفهمن.‬ روش هدف دار محتوا برنامه ریزی، ساخت و‬ مدیریت محتوای مورد استفاده س.‬ حال می خوام هر کدوم از اونا رو جداگونه بررسی کنم.‬ قبل از اینکه محتوایی بنویسین و‬ ارسالش کنین یا اینکه اون رو در وب ارائه کنین‬ باید برنامه ریزی داشته باشین،‬ واسه اینکار باید مخاطبین هدف و‬ نیازای اونا رو درک کنین.‬

مثالی از راه هدف دار محتوای دراز مدت

محتوا رو به عنوان یه طعمه‬ و مخاطبین رو ماهی در نظر بگیرین،‬ اگه از طعمه اشتباهی استفاده‬ کنین و یا اینکه طعمه درستی‫ رو درجایی که ماهی‬ وجود نداره بندازید اصلا خوب نیس. چیزی که می خواید رو نمیگیرین‬ ولی با شناختن مخاطبین، محل حضور اونا‬ و موضوع بحث اونا ، شما می تونین‬ راحت تر اونا رو پیدا کرده‬ و چیزای مهم واسه اونا رو درک کنین‬. وقتی که این موضوع رو با‬ بررسی کلمات کلیدی همراه میسازید، درک بسیار قوی از‬ قالبها و شکل های جور واجور مباحث که می خواید‬ واسه اون محتوایی تولید کنین داشته باشین.‬ وقتی که ساخت اصلی شروع میشه‬ مطمئنا محتوا اصل ماجراست.‬ ساخت محتوا عملیه که باید اون رو‬ چه بخواین چه نخواهید در برنامه‬ ریزی بازاریابی آنلاین خود جا بدید.‬ اگه شما محتوایی نمی نویسید و‬ اون رو در وب به اشتراک نمیذارین‬ سهم ترافیک سایت خود رو از دست میدین.

‬ هر راهی که شما می تونین به‬ مشتریان بالقوه خود کمک کنین‬ به قالب و کلیدواژهای مورد‬ هدف شما بستگی داشته و مخاطبینی که شما‬ به دنبالش میرید یه فرصته‬ و اگرخوب در موردش فکر کنین‬ اگه شما به پرسشای رایج مشتریان خود جواب ندین‬ رقبای شما اینکار رو می کنن‬. ساخت محتوا شامل نوشتن محتویات مورد‬ هدف، مربوط و خوبه.‬ کمیت محتوا به اندازه ارزش کیفی اون مهم نیس‬، چون محتوای با کیفیت رو مردم‬ با بقیه به اشتراک میذارن.‬ واسه اهداف سئو، به یاد داشته‬ باشین که محتوایی که مخاطبین رو جذب میکنه‬ و لینکها و صفحات با کیفیت در رابطه از نظر‬ موتورهای جستجو لایق امتیاز گرفتن هستن.‬ هر کاری که تیم یا گروه‬ یا منبع شما واسه اجرای این برنامه ریزی انجام بده،‬ شما باید مطمئن شید که محتوا به صورت روتین واسه‬ کلید واژه ها و مخاطبین مورد هدف نوشته میشه.

‬ وقتی که محتوای شما ساخته شد، باید مدیریت شه‬ و به طور مناسب حفظ شه.‬ یه سیستم مدیریت محتوای خوب به‬ اعضای تیم اجازه اصلاح، ویرایش، پست‬ و حفظ سریع و بهتر‫ محتوا رو داده و هم اینکه‬‬ اونا رو در جریان کار‬ کمک کرده و اونا رو به‫ تشکیل یه محیط همکارانه‬‬ بین تیم و اعضای اون تشویق میکنه.‬ با رفتن به چرخه برنامه‬ ریزی، ساخت و مدیریت محتواهای به درد بخور‬ می تونین یه روش هدف دار محتوای دراز مدت، موفق و دائمی رو رقم بزنین‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تا تاثیر فوق العاده اون رو در  ببینین.

منبع: فست سئو
‫‬‬

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *