• by y8oozita
  • آذر 14, 1397
  • 0 Comments

پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، عوامل محیطی، فضای مجازی

نوع اقدامی که شرکت بتواند برای کالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد.
Philip Kotler1995
عوامل زیر ساختی
۲
متغییرهایی که با عوامل محیطی و پیرامونی تجارت الکترونیک ارتباط دارند و وجود آنها پیش زمینه انجام تجارت در فضای مجازی تلقی می شود
Hemphill2002
زیرساخت
مخابراتی
۳
به منظور اعمال حاکمیت، وظیفه

  منابع پایان نامه ارشد با موضوع مصرف انرژی، نرخ بازگشت سرمایه، ارزیابی اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید