• by y8oozita
  • آذر 14, 1397
  • 0 Comments

پایان نامه رایگان درباره تبلیغات دهان به دهان، ارتباطات انسانی، تبلیغات دهان، استراتژی ها

دهان به دهان قدرت مند ترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت ها یا سازمان ها بدون هیچ هزینه ای از فردی به فرد دیگر منتقل می شود تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود.
Doney&cannon1997
تکرار خرید
۲
نشاندهنده رضایت آنی مشتری از محصول یا

  پایان نامه رایگان با موضوع خودارزیابی، آزمودنیهای افسرده، خود ارزیابی، متغیر مستقل

دیدگاهتان را بنویسید